پاناگزارش می‌دهد؛

افزایش50درصدی کرایه‌های اتوبوس در تهران/اعتراض شهروندان تهرانی به افزایش بی‌رویه کرایه ها

خبرگزاری پانا: در حالی که شرکت اتوبوس رانی روز گذشته از افزایش 20درصدی نرخ بلیت اتوبوس خبرداد شهروندان تهرانی امروز با افزایش50تا 80درصدی کرایه های اتوبوس در مناطق مختلف پایتخت مواجه شدند و این موضوع سبب اعتراض بسیاری از شهروندان تهرانی که از حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده می کنند،شده است.

کد مطلب: ۹۹۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا،در حالی که از صبح امروز قرار بود کرایه های اتوبوس های شهری 20درصد افزایش یابد، اما مسافرین این وسیله حمل و نقل عمومی شاهد افزایش 50 تا 80 درصدی کرایه ها بودند.

بر اساس این گزارش به طور مثال مسیر خط راه آهن - تجریش که تا روز گذشته کرایه 200تومانی از مسافرین دریافت می کردند این کرایه ها به 400تومان رسید.

به گفته مسافران خطوط اتوبوس در مسیر کلاهدوز -ولیعصر نیز نرخ کرایه ها با افزایش 50درصدی از 300تومان به 450تومان افزایش یافته و در مسیر بهارستان- جمهوری که تا روز گذشته 200تومان کرایه دریافت می شد امروز با 100تومان افزایش به 300رسید.

روز گذشته شرکت اتوبوس رانی از افزایش 20درصدی نرخ کرایه های اتوبوس خبر داد این در حالی است که در مناطق مختلف تهران این نرخ با افزایش بیشتری مواجه بوده است.

بر اساس این گزارش علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران در پاسخ به افزایش بی رویه نرخ کرایه های اتوبوس گفت: بنده هیچ اطلاعی از افزایش کرایه ها ندارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار