فرهنگیان و دانش آموزان گناباد با یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گریستند

گناباد (پانا)- آیین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط همکاران و دانش آموزان در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد برگزار شد .

کد مطلب: ۹۹۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش آموزان گناباد با یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گریستند

مدیر آموزش و پرورششهرستان گناباد با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید حاج قاسم سلیمانی در بیست و هفتمین صبحگاه مدیریت گفت: تبریک و تهنیت از این بابت که شهادت، گلگونه مردان خداست و اجر و مزدی است که ذات باری تعالی به مردان واصل خویش تقدیم می دارد.

حسین احمدی خاطر نشان کرد: تسلیت از این باب که علی و مقتدای زمان گرامی سرداری، مالک اشتر گونه را از دست داد ونه تنها ایران و ایرانی که تمام مستضعفان و رنج دیدگان عالم، تمام آزاد اندیشان و آزاد مردان گیتی سر بر زانوی اندوه نهاده‌اند.

وی ادامه داد: سردار شهید تمام اوقات زندگی گران بهای خویش را در مقابله با محور های عبری_عربی و شیاطین عالم که در پوشش تندرویان و افراطی گرایان داعش امنیت و آرامش مردم را سلب نموده و به قتل ، غارت، تعدی و تجاوز، هتک حرمت نوامیس و اموال مردم سبوعانه دست‌درازی می‌کردند، گذراند و در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت، مقدسات تشیع و جهان اسلام علی وار رزمید و با خشکاندن سرشاخه ها و ریشه‌های منحوس خبیث داعشیان و تکفیریان، اُحد وار ذوالفقارانه مدال شجاعت گرفت.

احمدی در پایان یاد آور شد: حاج قاسم یک شخص نبود، یک ملت است .حاج قاسم یک امت واحده است، حاج قاسم یک تفکر زاینده است. اندیشه ای که امواج نامرئی خیزش و بیداری مقاومت آن، از خلیج بنگال،پنجاب و گجرات، جامو، کشمیر وهرات.از بلخ و بامیان تا هرات و مزارشریف، عدن و یمن، مرمره و بُسفر، نجف وکربلا، لاذقیه و بوکمال، لبنان، شامات و دمشق و جولان. از کرانه باختری و غزه تا شاخ آفریقا و نیجر تا قلب ریاض و اورشلیم و تل آویو تا صخره الجن پیش خواهد رفت و پرچم مقاومت و خونخواهی را بر بلندای مسجد الاقصی و بیت الله الحرام به اهتزاز درخواهد آورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار