نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان: ۹ دی رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌های نظام بود

خرم اباد (پانا) نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تاکید کرد: ۹ دی رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌های نظام اسلامی بود.

کد مطلب: ۹۹۰۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان: ۹ دی رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌های نظام بود

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام علی درویشی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان لرستان و به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: یکی از مهم‌ترین نکته‌ها و دستاوردها در بحث ۹ دی این بود که انقلاب ما، متکی به مردم است.

وی، عنوان کرد: از دستاوردهای ۹ دی این بود که جلوه‌های درخشان مدیریت ولایت و رهبری را با روشنگری، شاهد بودیم؛ ۹ دی یک رفراندوم میلیونی برای دلبستگی مردم به پایه‌ها و اصول نظام اسلامی بود؛ در همین قضایای اخیر اغتشاشات، دیدیم با مدیریت و تدبیر رهبری، دشمن ناکام ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، افزود: ۹ دی برای یک عده‌ای که در شک و تردید بودند یقین ایجاد کرد که عده‌ای به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند؛ ۹ دی حاوی این پیام بود که اگر اهل بصیرت باشیم حرکت انقلاب اسلامی، بالنده‌تر از گذشته خواهد بود؛ ۹ دی نقاب از چهره‌های برخی آدم‌هایی که در ظاهر خود را دلسوز نشان می‌دادند، برداشت.

حجت‌الاسلام درویشی، بیان کرد: در شرایط فعلی، تقابل دشمن با ما از نوع جنگ سخت نیست؛ بلکه در حوزه‌های علمی، نظری، اذهان و اراده‌هاست؛ دشمن در هر کجا که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی وجود دارد و به عنوان یک الگو برای جهانیان مطرح شده است در همان جاها، توطئه‌های فراوانی علیه ما انجام داده است؛ غربی‌ها نمی‌خواهند الگو و تئوری اسلام به عنوان یک الگوی موفق در جهان مطرح شود.

وی، تصریح کرد: جنگ اقتصادی هم در راستای توطئه‌های دشمن است؛ برنامه‌های رسانه‌ای و فرهنگی غرب و جنگ نرم، در راستای ضدیت با مبانی دینی اسلام است؛ این همه توطئه غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی به این خاطر است که ما قوی هستیم و اگر ضعیف بودیم علیه ما این همه توطئه نمی‌کردند؛ راهبرد ترامپ هم این است که درآمدهای ناشی از منابع انرژی ایران را قطع کند؛ ولی به برکت نظام و مدیریت ولایت فقیه، ایران توانسته است به موفقیت‌های گوناگون در شرایط تحریم دست یابد و این، نشانه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد: امروز، دشمن توانایی حادثه‌سازی علیه نظام ما را ندارد ولی از حوادث، سوءاستفاده می‌کند؛ ما باید تلاش کنیم انسجام داخلی را تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار