۹دی‌، روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود

تهران (پانا) - کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی به مناسبت فرارسیدن سالگرد یوم الله ۹دی در بیانیه‌ای نوشت: ۹دی‌، روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود.

کد مطلب: ۹۹۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
۹دی‌، روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی، در بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی به مناسبت فرارسیدن سالگرد یوم الله ۹دی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«قُلْ هٰذِهِ سَبیٖلیٖ أدْعوا إلَی أللهِ عَلی بَضیٖرَةٍ»

یوم الله ۹ دی؛ آغاز فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده برای معرفی شایستگی و مزیت‌های ملت دشمن‌شکن ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

حماسه سترگ ۹دی‌ماه، روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود، این حماسه عظیم در سی امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه گران خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب‌خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام‌ستیزان خارجی شاخص شد.

آری این روز بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ایران و پیروزی بر همه دشمنان و روز ضربت ایران به دشمنان قسم‌خورده بود که باید به چنین روزی افتخار کرد، روزی که نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب جان خواهند داد.

دانش آموزان بسیجی کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی در این روز که حماسه ماندگار۹دی رقم خورد بار دیگر بیعت خود را با مقام عظمای ولایت تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نمایند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار