جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان اشکذر برگزار شد

یزد(پانا)-فرماندار اشکذر گفت: در جلسات کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان باید چالش های این حوزه مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا همراهی و همفکری دستگاه های شهرستانی جهت اجرای برنامه های مدون در این حوزه باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۹۰۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان اشکذر برگزار شد

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان اشکذر به ریاست "هادی نسب" فرماندار و با حضور خانم توانایی معاون مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سایر اعضا در دفتر فرماندار اشکذر برگزار شد.

فرماندار اشکذر گفت: در جلسات کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان باید چالش های این حوزه مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا همراهی و همفکری دستگاه های شهرستانی جهت اجرای برنامه های مدون در این حوزه باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

هادی هادی نسب بر استفاده از ظرفیت روحانیون، سازمان های مردم نهاد، مراکز دانشگاهی و … در جهت کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان تاکید کرد.

معاون مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بر شناخت کامل از وضعیت موجود در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ها تاکید کرد واظهار داشت: تشکیل اطلس اجتماعی در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت در حوزه آسیب های اجتماعی شهرستان ها است که مسائل مرتبط با این حوزه را جهت برنامه ریزی هر چه بهتر اولویت بندی می کند.

رقیه توانایی خاطر نشان کرد: استفاده از حلقه های معتمدین محلات به عنوان یک کانون اجتماعی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی می تواند اثر گذار باشد و نقش کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان ها در راستای نقش آفرینی در این حوزه یعنی فعال کردن حلقه های معتمدین محلات و تشکیل اطلس اجتماعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار