ضرورت مطالعه دقیق طرح راه اندازی گذر فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر

یزد(پانا)-فرماندار اشکذر گفت: کمک به توسعه پایدار شهری و احیای هویت فرهنگی از مهمترین اهداف راه اندازی گذر فرهنگ و هنر شهرستان است که انتظار می رود این طرح با نگاه به آینده به طور دقیق مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۸۹۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مطالعه دقیق طرح راه اندازی گذر فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در جلسه هماهنگی راه اندازی گذر علم و هنر این شهرستان که در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد، گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود شهرستان در حوزه‌ی فرهنگ و هنر، برای بازیابی این جایگاه اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

هادی هادی نسب با بیان اینکه گذر فرهنگ و هنر طرحی تازه برای گسترش فضای کسب و کار در این حوزه است، افزود: کمک به توسعه پایدار شهری و احیای هویت فرهنگی از مهمترین اهداف طرح یاد شده است که انتظار می رود با نگاه به آینده این طرح به طور دقیق مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: راه اندازی گذر فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر می تواند در اقتصادی کردن حوزه فرهنگ و هنر، کارآفرینی، ایجاد ‌اشتغال در حوزه فرهنگی و احیای صنایع دستی موثر واقع شود و لازم است که تحول و تحرک در این حوزه را به عنوان یک ضرورت به حساب آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار