مردم هرگز اجازه تحریف یوم‌الله ۹ دی را نمی‌دهند

رشت (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نهم دی را یکی از مصادیق بارز «ایام الله» دانست و گفت: مردم هرگز اجازه نخواهند داد خیانت و هشت ماه تاخت‏‌وتاز بی‏‌محابا بر اعتقادات دینی و انقلابی مردم از یادها برود .

کد مطلب: ۹۹۰۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم هرگز اجازه تحریف یوم‌الله ۹ دی را نمی‌دهند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری تاریخ معاصر ایران را مملو از مبارزات، افتخارات و نشانه‌های وفاداری مردم مسلمان ایران به ارزش‌های اسلامی و انقلابی دانست وگفت : حماسه باشکوه نهم دی از جمله افتخاراتی است که در کارنامه ملت ولایتمدار ایران به‌عنوان نقطه عطفی درخشان رخ‌نمایی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ملت بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران با تأسی به نهضت عاشورا و در سایه پیروی از منویات ولی امر مسلمین چشم فتنه را کور کرد، گفت: نهم دی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان موهبت الهی و یادگار معمار کبیر انقلاب را در برابر مخاطرات پیش رو از جمله تهدیدات نرم، توطئه های شوم رسانه‌ای، تحریم و فشار اقتصادی دشمنان بیمه کرد.

حجت‌الاسلام اشجری یوم‌الله نهم دی را تجلی آیه ۳ سوره مائده «الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَرُوا مِنْ دینِکُم‏» دانست که دشمنان را به یأسی تاریخی مبتلا ساخت و بیان کرد: در این روز بزرگ ملت بصیر و لحظه‌شناس ایران ثابت کرد که با چراغ راه قرار دادن تذکرات و توصیه‌های هوشیارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز فریب سران تبهکار و روسیاه فتنه و رسانه‌های دروغ‌پرداز استکباری را نخواهد خورد.

وی ادامه داد: مردم ایران با آفرینش حماسه بی‌بدیل نهم دی به‌درستی به آشوب‌طلبان و اغتشاش‌گرانی که با اسم رمز «تقلب» انتخابات را بهانه کرده و اصل نظام را نشانه گرفته ‌بودند، پاسخی کوبنده و قاطع دادند و با اعلام وفاداری به ولایت فقیه و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست سنگین دیگری را به سران استکباری تحمیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار