فعالیت 472 بانوی سفیر سلامت در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت از فعالیت چهارصد و هفتاد و دو بانوی سفیر سلامت در محلات مختلف این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 472 بانوی سفیر سلامت در پاکدشت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه مراسم تجلیل از سفیران سلامت شهرستان پاکدشت که در کانون فرهنگی، تربیتی شهدای این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در راستای ارتقاء سلامت خانواده‌های شهرستان پاکدشت ۴۷۲ بانوی سفیر سلامت در مناطق مختلف شهرستان نسبت به آموزش و ارائه شیوه‌های مراقبت از خانواده‌ها به شهروندان اقدام می‌کنند.

او در ادامه افزود: این داوطلبان با حضور در بیست و چهار مرکز تعیین شده در مناطق مختلف نسبت به انتقال اطلاعات بهداشتی به خانوارهای تحت پوشش، مشارکت داوطلبانه در طرح‌های ملی مثل واکسیناسیون و کمپین ملی فشار خون و ارائه آموزش شیوه‌های خودمراقبتی به افراد مختلف اقدام می‌کنند و فعالیت آنان در طول سال استمرار دارد.

تمهیدی بیان کرد: در اجرای این طرح هر بانوی سفیر سلامت، رسیدگی به چهل خانواده را بر عهده دارد و هر هفته یک باربا حضور در پایگاه‎‌ آموزش‌های مربوطه و از پیش تعیین شده لازم را دریافت و موضوعات مورد نظر را به خانواده‌های تحت پوشش خود منتقل می‌کند.

محمد سیلسپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نیز در این مراسم از پیگیری و انتقال پیام‌های مرکز بهداشتی درمانی به مردم، جمع آوری آمار و اطلاعات حیاتی در محدوده فعالیت خود، جلب مشارکت و همکاری مردم برای رفع مشکلات و مسائل محلی و یادگیری مفاهیم و مهارت‌های بهداشتی و انتقال آنها به خانوارهای تحت پوشش را از جمله اهداف داوطلبان سلامت ذکر کرد .

او تصریح کرد: شهرستان پاکدشت با سی صد و پنجاه هزار نفر جمعیت در بیست کیلومتری جنوب شرق استان تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده که در حال حاضر بیست هزار خانواده تحت پوشش خدمات طرح سفیران سلامت در مناطق مختلف پاکدشت قرار دارند که اهم فعالیتهای ما در راستای ارتقاء سطح بهداشت دانش آموزان و خانوارها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار