برگزاری کارگاه آموزشی کسب مهارتهای زندگی در پاکدشت

پاکدشت(پانا)- اداره ورزش و جوانان با همکاری دانشگاه پیام نورشهرستان پاکدشت از برگزاری کارگاه آموزشی کسب مهارتهای زندگی قبل و بعد از ازدواج را برگزارکرد.

کد مطلب: ۹۷۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی کسب مهارتهای زندگی در پاکدشت

در کارگاه آموزشی کسب مهارت های زندگی که با حضور مسئولین و دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان پاکدشت برگزار شد محمد عبدالرضا سخنران این دوره آموزشی اظهار داشت: توجه همه جانبه به کسب مهارت های زندگی در مراحل پیش از ازدواج و پس از آن ضرورتی است که نرخ بالای طلاق و آسیبهای بعد از آن به خوبی به آن اشاره داردو البته نباید فراموش کرد که آموزش و کسب این مهارتها تنها نباید به سنین جوانی ختم شود چراکه قدر مسلم آموزش های دوران کودکی و نوجوانی در فرد گیراتر و ماندگارتر است.

او در ادامه افزود: داشتن زندگی شاد، مؤفق و مؤثر، آرمانی است که هر فردی در زندگی خود می تواند به دنبال کسب آن باشد و تحقق این آرمان زمانی میسر است که زمینه برای آموزش و به کارگیری مهارتهای زندگی آماده باشد. در واقع مهارتهای زندگی، توانایی‌های روانی و اجتماعی برای رفتار انطباقی و مؤثر هستند که افراد را قادر می سازند به طور مؤثرتری با مقتضیات و چالش های زندگی روزمره مقابله کنند.

او گفت: سایر جلسات این دوره آموزشی با محوریت مبانی تفکر خلاق از جمله خود آگاهی، اعتماد به نفس، شناخت و کنترل احساسات و ارتباط موثر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار