فرماندار اسلامشهر:درشرایط تحریم میبایست تا مرزخودکفایی هر کاری میتوانیم انجام دهیم

اسلامشهر (پانا) - مراسم جشن روستای بدون بیکارو افتتاح بازارچه روستایی با حضورمدیرکل اشتغال وزیر کار ورفاه ، مدیر صندوق کار آفرینی امید استان تهران، معاون کمیته امداد استان تهران ،مدیر کل دفتر جذب و اشتغال استانداری تهران ،فرماندار اسلامشهر ،کار آفرینان و صنعتگران در روستای چیچکلوشهرستان اسلامشهربرگزارشد

کد مطلب: ۹۸۸۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:درشرایط تحریم میبایست تا مرزخودکفایی هر کاری میتوانیم انجام دهیم

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت:اشتغال،شغل وکار یک فرآیندرا به دنبال دارد و موجبات سلامت جسم و روح را به همراه دارد و طبق منویات رهبری پیشگیری از مسائل سوءاجتماعی را در بردارد.

او در ادامه افزود: مردم، تولیدکنندگان و کارآفرینان شهرستان اسلامشهر درحوزه استانی خوش درخشیدند و سال گذشته ده هزار شغل و امسال نیز تا این تاریخ هفت هزار شغل در سامانه وزارت کار ثبت شده است .

مرسلپور اذعان داشت:در شرایط تحریم میبایست تا مرزخودکفایی هر کاری میتوانیم انجام دهیم و اگر تحریم نبود بایدصادرکننده باشیم نه وارد کننده.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بیان داشت:در صورت حمایت مسئولین استانی بسیاری از صنایع با هزینه کمتر میتوانند در رونق اشتغال موثر باشند،به شرطی که بوروکراسی اداری کمرنگ شود و بانکها و موسسات مالی درارائه کمکهای مالی نیز تسهیلگر باشند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد:تولید کنندگان و کارآفرینان دربسیاری موارد به تعهدات خودعمل میکنند و ما هم در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نیز همکاریهای لازم را با آنها داریم،لیکن مسئولین استانی میبایست مشکلات پیش روی این عزیزان را حل کنند تا نامهربانیها گاهی اوقات موجب کدورت آنان نشود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار