فرماندار اسلامشهر:ترویج فرهنگ ورزش آرامش خاطر،شادابی و کارایی را دربردارد

اسلامشهر (پانا) - همایش موسسین و مدیران باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار و معاونین،روسای شورای شهرو اداره ورزش و جوانان، کارشناس حقوقی اداره ورزش و جوانان استان تهران ،ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه در سالن همایشهای فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:ترویج فرهنگ ورزش آرامش خاطر،شادابی و کارایی را دربردارد

در این نشست مسعود مرسلپور،فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت:از جمله راههای موثردرسلامت و پیشگیری از بیماری جوامع پیشرفته با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی توجه به ورزش و توسعه اماکن ورزشی است.

او در ادامه افزود:آیات و روایات در دین اسلام هم بر ورزش تاکید دارندودر جمهوری اسلامی به دلیل اهمیت موضوع وزارت ورزش و جوانان در کنار وزارت درمان،بهداشت و آموزش پزشکی قراردارد و مسئولین هم به این امر مهم واقف هستند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به نقش مهم تشویق در امر ورزش بیان داشت: ترویج فرهنگ ورزش آرامش خاطر،شادابی و کارایی را در بر دارد ولیکن در دستگاه‌های دولتی به ورزش کمتر توجه میشود و اعضای این ارگانها بیشتر خمود هستند .

مرسلپور ورزشکاران اسلامشهر را سفیران سلامت برشمرد و گفت:از ورزشکاران انتظارمیرود در ترویج سلامت و تندرستی،نفوذ در بین خانواده هاو پیشگیری از کجرویهای اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند.

سپس مصطفی سالاریان رئیس شورای شهر اسلامشهر نیز در سخنانی اذعان داشت:شهرستان اسلامشهر بعنوان اولین منطقه در کشور به پاس قدردانی هر چندناچیز از ورزشکاران برتر بین المللی خود به آنان تراکم سیار شهری از مبلغ ده تا پنجاه میلیون تومان اهدا کرد.

او خواستار اختصاص بودجه مناسب به مسئولین باشگاه‌ها و تجهیز و به روز نمودن وسائل و تجهیزات در جهت نهادینه شدن فرهنگ ورزش شد.

در ادامه همایش از مسئولین و موسسین برتر باشگاه های ورزشی شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح سپاس توسط مسئولین تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار