فرماندار اسلامشهر:جامعه ما بیش از هرزمان دیگری به فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی نیاز دارد

اسلامشهر(پانا) - جلسه مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشاوران امور ایثارگران اسلامشهربه ریاست فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:جامعه ما بیش از هرزمان دیگری به فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی نیاز دارد

در این نشست مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهر، درسخنانی اظهار داشت: امروزدر سطح جامعه شاهد بروز اختلافات و نزاع‌ها بر سر مسائل مختلف هستیم و بی تردید بسیاری از این قبیل موضوعات را می توان با ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی کاهش داد.

اودر ادامه توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از وظایف ذاتی مسئولین شهرستان عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ مقدس ایثار و شهادت ضامن بقا، دوام و ثبات انقلاب و نظام اسلامی است و بایداز ظرفیت مساجد، آموزش و پرورش و مراکز دانشگاهی شهرستان جهت ترویج این فرهنگ بین جوانان و نوجوانان برنامه ریزی داشته باشند.

مرسلپوربا با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و شدت یافتن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران افزود: استکبار جهانی و ضد انقلاب خارج نشین در تلاش هستند تا با بمباران تبلیغاتی و دروغ پردازی‌ها بین مردم و نظام اسلامی شکاف و فاصله ایجاد کنند.

فرماندار اسلامشهر باتاکید به جایگاه ممتاز خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در سطح جامعه بیان داشت: جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی نیاز دارد

او با برگزاری انتخابات اسفند 92اذعان داشت:با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری همه باید جهت ترغیب و تشویق مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار