ضبط برنامه‌های درس‌هایی از قرآن درآموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: ضبط دو جلسه از برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن در کانون فرهنگی هنری و تربیتی سمیه شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ضبط برنامه‌های درس‌هایی از قرآن درآموزش و پرورش  ناحیه یک ری

رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: این برنامه با حضور دویست و شصت دانش‌آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم همزمان با هفته قرآن که جلسه اول پیرامون اصول عقاید(توحید) و جلسه دوم در خصوص نیکی به پدر و مادر برگزارشد.

او در ادامه با اشاره به مبحث نیکی به پدر و مادر گفت: اگر شخصی کوچک ترین نیکی و احسانی در حق انسان به جای آورد، عقل تشکر و قدردانی از او را لازم می داند، حال با توجه به این که پدر و مادر سمبل نیکی و احسان به فرزند هستند و از جان خود برای پرورش او مایه می گذارند، سزاوارترین انسان ها برای احترام و قدردانی اند.

قاسمی‌پور اضافه کرد: گسترش تربیت قرآنی به همراه آموختن علوم به ویژه علوم نوین، در حقیقت اهتمام ویژه به پرورش نسلهای آینده و مجهز کردن آنان به تعلیم و تربیت متعالی است که گام برداشتن در این مسیر ضرورتی اجتناب ناپذیر برای کشور محسوب می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با توجه به اینکه مدارس محور اصلی فعالیت های قرآنی است اذعان داشت: آموزش و پرورش نیز اهتمام ویژه ای درحوزه برنامه های قرآنی در مدارس با رویکرد آموزشی ، نخبه شناسی دارد.

این مقام مسئول نقش کارکرد تربیت اجتماعی در فرآیند توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را موثر دانست و یاد آورشد: آموزش و پرورش تلاش دارد تا دانش آموزان را به سمت زندگی مبتنی بر دین و اخلاق هدایت کنند که با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده برنامه های مناسب سلیقه و سن از جمله برنامه تلویزیونی پر مخاطب .درس‌هایی از قرآن برگزار می‌شود.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار