درگفتگو با پانا؛

۱۵هزار کودک بی سرپرست زیر سایه دست‌های مهربان

تبریز(پانا) - سرپرست بنیاد نیکوکاری دست های مهربان ضمن اشاره به اینکه این بنیاد مردم نهاد است و باهیچ بودجه ی دولتی اداره نمی شود. گفت: دست های مهربان ۱۳ سال است که در سراسر کشور در زمینه ی ایتام،زنان سرپرست خانوار و خانواده های بد سرپرست فعالیت می کند.

کد مطلب: ۹۸۷۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۵هزار کودک بی سرپرست زیر سایه دست‌های مهربان

مرتضی طوسی افزود: این بنیاد با دارا بودن ۱۴ شعبه در سراسر کشورفعالیت می کند که تمامی نیازهای ۱۵ هزار کودک بی سرپرست و۳هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش اعم از معیشتی، تحصیلی ودرمانی تامین می کند.

وی یادآورشد: پوشش این بنیاد بیشتر شامل ایتام است و در کنار آن کمپین ها و ویژه برنامه هایی را جهت پوشش دیگر نیازمندان داریم. کمپین هایی برای کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده داشته ایم و در منطقه ی اسپیران پخش کمک های معیشتی و تحصیلی برای دانش آموزان را داشتیم.


طوسی خاطر نشان کرد: ساخت مدارس و ترمیم و بازسازی مدارس جزو برنامه هایمان بوده است که در تبریز نیز یک مدرسه ۶ کلاسه شبانه روزی ویژه دانش آموزان استثنایی با همکاری ناحیه ۳ تبریز خواهیم داشت که به زودی شروع به ساخت این مجموعه کرده و در اسرع وقت به بهره برداری خواهیم رساند.

مرتضی طوسی تصریح کرد: در تمامی شعب ۱۴ گانه و به خصوص در استان آذربایجان شرقی همکاری تنگاتنگی با تمامی نواحی آموزش و پرورش داشته ایم که دراین راستا با ناحیه ۳ تبریز هماهنگی های ویژه ای داریم و چندین بار کمپین های ویژه ای برگزار کرده ایم و در تلاشیم که این کمک ها و کمپین هارا افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار