فرمانداراسلامشهر:با توجه به تمام مشکلات معیشتی مردم صبور و مقاوم ما محکم پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد

اسلامشهر(پانا) - جلسه هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهربا حضورفرماندار،معاون سیاسی،اجتماعی، رئیس دادگستری،رئیس هیئت نظارت،نماینده دادستان،بخشداران و اعضای هیأتهای انتخاباتی احمد آباد و چهاردانگه درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:با توجه به تمام مشکلات معیشتی مردم صبور و مقاوم ما محکم پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد

دراین نشست کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهر درسخنانی بربررسی مجددحدود اختیارات و وظایف قانونی درراستای اجرای درست تکالیف انتخاباتی تأکیدنمود و اظهار داشت:انتخابات کشور ما در شرایط کنونی جهان وداخل پیام مهمی را در بر دارد و میبایست زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم گردد.

او در ادامه افزود: دستگاه قضائی شهرستان از مدتها قبل با تشکیل دوشعبه ویژه و برخورداری از قضات مجرب بربرگزاری انتخابات نظارت دقیق دارد تا از آرای مردم صیانت شود.

سپس حجت الاسلام نوروز پور نماینده هیأت نظارت درشهرستان اسلامشهرنیزازراه اندازی دفاتر استانی خبرداد واذعان داشت:در شهرستان اسلامشهر 1400نفر در برگزاری انتخابات با هیئت همکاری دارند که با برگزاری جلسات فصلی و آموزشهای لازم آماده برگزاری انتخابات اسفند 98هستند.

او از عدم اصلاح قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی هم گلایه کرد و افزود: هرکسی که فوق لیسانس دارد نباید ثبت نام میکرد و اکنون باید 16000نفر پرونده هایشان را مورد بررسی قرار بگیر.

در بخش دیگری از این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با تحلیلی از شرایط کنونی دنیا اظهار داشت:در دنیا ازاواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم جنگ سرد و گرم بین قدرتها درجریان بود و اکنون دنیا سه ضلع قدرت آمریکا،روسیه و جمهوری اسلامی را قبول دارند که در رأس این ضلعها ایران اسلامی میباشد.

او در ادامه بیان داشت:آمریکایی‌ها همه گونه پروژه‌ها را از جمله،جنگ هشت ساله ،داعش سازی، کاشت و ترویج مواد مخدر در کشورهای همسایه، تحریم‌ها و...را اجرا کردند ومنکوب شدند ودر شرایط فعلی با جنایتی بزرگ داروها را از بیماران پروانه ای که از طبقات متوسط جامعه هستند رانیزدریغ کردند.

مرسلپور افزود: تمامی دولتهای چهل سال گذشته در ایران اسلامی دارای اشکالات بودندو در کنارایجاد مشکلات کشورهای خارجی برای مازیرکی هوشمندانه امام راحل در دوران حضور ایشان و رهبری دردوران کنونی جلوی بسیاری ازخطاها را گرفت و به فضل الهی سرپا و مقاوم ایستاده ایم.

نماینده عالی دولت دراسلامشهر اذعان داشت:ما در درون نعمت غرق هستیم و قدرنمی دانیم و بادنیا خواهی خود بر خلاف آنچه باید باشیم ،عمل میکنیم و به تعبیر امام راحل و رهبری مردم ولی نعمت ما هستند و بدانیم با توجه به تمام مشکلات معیشتی مردم صبور و مقاوم ما محکم پای صندوقهای رأی حاضر خواهند شد .

فرماندار اسلامشهر گفت: مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی در ارتباط با کشورهای دیگربا برگزاری پنجاه دوره انتخابات درطول چهل سال گذشته و میزان مشارکت شصت درصدی به بالاثابت شده،لیکن مردم از ما مسئولین الگو میگیرند و ضمن بیطرفی کامل ما باید سفیران نظام اسلامی در راستای تشویق و ترغیب مردم جهت حضور گسترده در انتخابات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار