برای برگزاری انتخابات سالم همه باید تابع قانون باشند

خرم‌آباد(پانا)معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم همه عوامل اجرایی ، نظارتی و نامزدهای انتخابات باید تابع قانون باشند.

کد مطلب: ۹۷۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برای برگزاری انتخابات سالم همه باید تابع قانون باشند

به گزارش پانا، محمود ثمینی چهارشنبه شب در نشست با اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان دورود در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: حضور مردم در تمامی صحنه‌ها به ویژه مسائل اساسی در قالب و چارچوب انتخاب‌هایی که منجر به قانونگذاری می شود بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: تاکنون علیرغم تبلیغات دشمنان ، نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت و مقتدرانه اقدام به برگزاری انتخابات کرده تا به دنیا ثابت کنیم که مدیریت جامعه با دخالت مردم در تمامی ارکان انجام شده، صورت می گیرد.

وی افزود:باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که فرهیختگان و نخبگان مردم و کسانی که علاقمند به خدمت به مردم هستند در جایگاه قانونگذاری حضور پیدا کنند و بتوانند در یک رقابت سالم و با رعایت قانون و موازین قانونی و با نظر مردم به مجلس راه پیدا کنند.

ثمینی گفت: نامزدهای انتخابات نیز باید به رعایت مصادیق قانون توجه کنند.
وی بیان کرد: باید اصل بیطرفی خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم رعایت کنیم و به گونه ای رفتار شود که مردم و داوطلبین احساس کنند کسانی که در هیات اجرایی، بازرسی و نظارت قرار گرفتند فقط در چارچوب قانون حقوق همه شرکت کنندگان را رعایت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم تمام شرایط را برای برگزاری انتخاباتی بانشاط، با حضور پرشور و حداکثری مردم و قانونمند مهیا کنیم.

ثمینی بیان کرد: در امر برگزاری انتخاباتی سالم با احدی تعارف نداریم و کسانی که از مدار قانون وبیطرفی خارج شوند بلافاصله در موردش تصمیم می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار