شهبازبیگی:‌ ارزیابان پایگاه های تغذیه مدارس، دقیق و حساس باشند

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی ارزیابان پایگاههای تغذیه سالم مدارس شهر تهران با حضور یداله شهبازبیگی، رییس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل شهر تهران، عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران، سعید ملکشی، رییس اداره تندرستی و بهداشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شهبازبیگی:‌ ارزیابان پایگاه های تغذیه مدارس، دقیق و حساس باشند

یداله شهباز بیگی، رییس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سیاستی که منجر به راه اندازی پایگاه های تغذیه سالم در مدارس شد به دلیل مشکلات تغذیه ای دانش آموزان بود که قرار شد این مهم تامین شود.
وی افزود: بعد از راه اندازی بوفه ها اهداف اولیه آموزش و پرورش فراموش شد و آنچه دغدغه مدیر کل شهر تهران است نیز در مدارس ما بخوبی انجام نشده است و از این رو موضوع ارزیابی پایگاه های تغذیه جدی تر مورد توجه قرار گرفت. اینکه در این پایگاه های تغذیه سالم چه چیزی توزیع می شود مهم است. ما به عنوان کسانیکه مسئولیت داریم باید روی آنچه به دانش آموز می دهیم، حساس باشیم.
شهبازبیگی افزود: نگاه ما ارزیابی است و شما عزیزان ارزیاب هستید و نه بازرس. ارزیابان در سطح مدارس توجه کنند زیرا سامانه ها صد درصدی نیستند و حساسیت ارزیابان محترم را می طلبد. اگر نظارتی انجام می شود دقیق و دلسوزانه باشد تا گزارش شما مورد سوال نباشد.
شهباز بیگی گفت: با توجه به حساسیت موضوع توجه کنیم و تلاش کنیم گزارش واقعی اعلام کنیم و اگر مشکلی هست حتما اعلام کنیم. هدف این است که باید با کمک شما متوجه شویم مشکل از کجاست و نقش مدیران مدارس در ارایه خدمات مناسب در پایگاه تغذیه سالم، بسیار مهم اند. اگر مشکلی هست شفاف و راحت بگوییم و از هرگونه تندگویی یا ارایه راهکار پرهیز کنیم و اگر مورد خاصی بود با مشورت سازمان دانش آموزی و اداره سلامت و تندرستی متذکر شویم. برخورد ما نباید چکشی باشد.
وی گفت: امیدوارم برای سال آینده و بعد از آسیب شناسی این مساله و با حضور شما ارزیابان محترم نتیجه خوبی بگیریم وبرنامه های کاربردی تری در این حوزه ارایه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار