نجار: ناظران بازوان اجرایی مدیرکل در اجرای دقیق فرآیند سرویس مدرسه اند

تهران (پانا) - نجار، رئیس امور مالی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ناظران سرویس حمل و نقل دانش آموزان سازمان دانش آموزی اولین گام انجام دقیق فرآیند سرویس مدارس را در گرو دقت کار ناظران اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۶۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نجار: ناظران بازوان اجرایی مدیرکل در اجرای دقیق فرآیند سرویس مدرسه اند

نجار گفت: امروز دغدغه همه مسئولین شهر تهران برگزاری خوب و بدون نقص سرویس مدارس است و شما ناظران به عنوان بازوان اجرایی کار کمک کنید این فرایند مطلوب انجام شود. اوج کار در همین مراقبت های اولیه است.
وی افزود: فرآیند سرویس مدارس از تیرماه کلید خورد و سازوکارها طراحی شد تا امروز که در خدمت شما عزیزان هستیم. کار شما کار زیر ساختی است، زیرا اطلاعات شما ملاک محاسبات و برنامه ریزی های ماست.
نجار گفت: اگر تشخیص شما ناظران درست نباشد مبنای قضاوت غلط می شود. پس خواهش دارم با همه همت و دقت تان کار را انجام دهید تا انشاله مدیون دانش آموزان و اولیای مان نباشیم.
وی افزود: بعد از گام اول که شما اطلاعات را جمع آوری کردید که مهمترین اقدام است گام های بعدی برداشته می شود. پس من و شما باید از حقوق اولیا و دانش آموزان حمایت کنیم و همچنین در مقابل نهادها باید پاسخگو باشیم.


نجار با اشاره به اینکه ناظران ابزار نظارتی مدیر کل شهر تهران و سازمان دانش آموزی تهران هستند، افزود: شما ناظران با گزارش های دقیق تان به انجام درست کار کمک مهمی می کنید. تمام دغدغه ما این است که اگر نظارتی انجام می شود درست بوده یا خیر و ما به نظارت دقیق شما اعتماد می کنیم و امیدواریم همه کمک کنیم تا فرآیند سرویس مدارس در تمامی مراحل بخوبی انجام شود.
نجار افزود: تمامی مدارس درجریان فرایند الکترونیکی قراردارند و در هر منطقه کارگروه نظارتی بر موضوع سرویس حضور دارند و به محض اینکه مدیر مدرسه اطلاعات دانش آموز و مسیر را درج کند و راننده مشخص باشد، بصورت اتوماتیک قرارداد تنظیم شده است. در نهایت کارگروه سرویس منطقه و سازمان دانش آموزی منطقه به عنوان ناظر قرارداد را امضا می کند. این نکاتی است که ناظران باید دقت کنند.
وی با اشاره به نحوه پرداختی های پیمانکاران گفت: هیچ قرارادادی قبل از عقد قرارداد اجازه پرداخت به پیمانکار را ندارد. پس باید مدرسه پیش نویس قرارداد را به اداره ارسال کرده باشد و بعد از اینکه در منطقه تایید شد، اجرای قرارداد و پرداخت ها بلامانع است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار