صیدلو:نقش موثرشوراهای آموزش و پرورش درراستای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضورمعاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و استاندار تهران در سالن همایش‌های استانداری تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۹۷۵۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو:نقش موثرشوراهای آموزش و پرورش درراستای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش

در این جلسه محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با تقدیر از تلاش همکاران در بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور که با بیشترین مخاطب رو به رواست، اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران همچون سالهای گذشته که با موفقیت در امر شوراهای آموزش و پرورش عمل کرده و امسال نیز با تلاش جدی همکاران توانسته تا در این راستا به اهداف مورد نظر شوراهای آموزش و پرورش نزدیک شود .

او در ادامه با اشاره به اینکه تقریبا تمامی بودجه آموزش و پرورش درجهت حقوق پرسنلی همکاران خود صرف می‌شود،گفت:آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف خود با مشکلات جدی مواجه است و شوراهای آموزش و پرورش در این راستا می‌تواند کمکهای شایانی به حل مشکلات این وزارتخانه پرمخاطب نماید.

صیدلو بیان داشت: تصویب بیش از پنجاه مصوبه وتشکیل پنجاه و هفت کارگروه تخصصی در زمینه اجرایی نمودن مصوبات شوراهای آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان تهران از جمله عملکردهای این شورا در سال جاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تشکیل دویست و چهارجلسه شورای عالی آموزش و پرورش و تصویب یک هزار و یکصد و پنجاه مصوبه در مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان تهران را از دیگر دستاوردهای شوراهای آموزش و پرورش در این استان دانست و افزود:بیش از ۹۰۰مصوبه در شهرستانهای استان تهران و مناطق تابعه آن اجرایی شده که منجر به تشکیل ششصدکارگروه درسطح استان گردیده است .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه عدم اجرایی شدن مصوبات شوراهای آموزش و پرورش از بزرگترین آسیبهایی است که می‌تواند در رسیدن به اهداف آموزش و پرورش خلل ایجاد کند، تصریح کرد: تبیین ظرفیت قانون شوراهای آموزش و پرورش باید در شهرستانها مورد توجه جدی تری قرار گیرد و نهایت استفاده از این قوانین صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار