استاندار تهران: اگر به آموزش و پرورش توجه نشود تبعات آن درآینده کل جامعه را در برخواهد گرفت

تهران (پانا) - نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش و استاندار تهران در سالن همایش‌های استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: اگر به آموزش و پرورش توجه نشود تبعات آن درآینده  کل جامعه را در برخواهد گرفت

دراین نشست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درسخنانی ضمن تقدیرازفعالیت‌های ارزشمند اداره ‌کل آموزش ‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: این استان با وجود مشکلات آموزشی، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی به خوبی توانسته است مسائل مربوط به حوزه تعلیم و تربیت خود را مدیریت نمایدو زحمات مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به همراهی تیم مدیریتی خود در این راستا قابل تقدیر است .

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه منشأ تحولات در هر نظام و جامعه بستگی به آموزش و پرورش آن جامعه دارد،افزود:اگر نگاه به آموزش و پرورش یک نگاه تحولی باشد بسیاری از مسائل جامعه در آینده مرتفع خواهد گردید.

محسنی بندپی ،نگاه تحول گرا به آموزش و پرورش را سبب تربیت و رشد انسان توسعه یافته دانست و افزود: انسانی که هم نگاه جامعه محور به مسائل کشور داشته باشد و هم نقد پذیر باشد درراه رسیدن به تعالی جامعه بسیار موثر است و این انسان توسعه یافته ،قطعاً تربیت یافته آموزش و پرورش خواهد بود.

این مقام مسئول بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی در قانون شوراهای آموزش و پرورش را در جهت رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت و ضروری دانست و تصریح کرد: اگر به آموزش و پرورش توجه نشود تبعات آن در آینده کل جامعه را در بر خواهد گرفت .

استاندار تهران با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید در زمینه قانون شوراها خیلی زودتر اقدامات عملگرایی انجام می داد،یادآور شد: در این شرایط خاص اقتصادی کشور نباید لطمه‌ای به ارکان آموزشی و تربیتی کشور وارد شود و با استفاده از قانون شوراهای آموزش و پرورش می توان بسیاری از مشکلات در این حوزه را مرتفع نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار