برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان آیت الله خامنه ای کاشمر

کاشمر (پانا) -–مسئول برگزاری المپیاد درون مدرسه ای گفت: عقل سالم در بدن سالم. امروزه یکی از مشکلات جامعه چاقی و اضافه وزن می باشد که می توان با یک ورزش ساده و ممتد از آن پیش گیری کردوبرگزاری المپیاد درون مدرسه ای بهترین تشویق به ورزش است

کد مطلب: ۹۷۴۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان آیت الله خامنه ای کاشمر

دبیرستان آیت الله خامنه ای با برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای برای کشف استعداد های منتخب ،تیم مدرسه و ایجاد نشاط در دانش آموزان این المپیاد را برگزار می کند.

در این خصوص سید صادق جعفرزاده دبیر تربیت بدنی این آموزشگاه گفت:ما این مسابقات را به منظور المپیاد های درون مدرسه ای در 5 رشته برگزار می کنیم که عبارت اند از رشته های فوتسال، والیبال،شطرنج،تنیس روی میز و طناب کشی.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال که از 8 آبان شروع شده است با حضور 8 تیم در دو گروه برگزار شد،12 بازی در مرحله گروهی در زنگ های تفریح انجام شد و سر انجام تیم اول گروه الف با تیم دوم گروه ب و تیم اول گروه ب با تیم دوم گروه الف به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دوازدهم تجربی قهرمان این مسابقات شد.

وی افزود: مسابقات والیبال هم در حال شروع شدن است که 6 تیم در دو گروه 3تیمی از هفته آینده به رقابت می پردازند و دیگر مسابقات هم در طول سال تحصیلی برگزار خواهد شد و جوایز این مسابقات هم در یک روز خاص به تیم های منتخب اهدا می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار