افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در جلگه رخ

جلگه رخ (پانا) - افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز در جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در جلگه رخ

افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور دانش آموزان ممتاز استانی و اساتید قرآنی در جلگه رخ برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از دانش آموزان ممتاز، شیوه نامه مسابقات و منابع آزمونی برای دانش آموزان تبیین شد.

حبیب برند معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش جلگه رخ در این مراسم گفت: ما مفتخریم که با تلاش و زحمات دانش آموزان،مربیان پرورشی و اساتید قرآنی، جلگه رخ از گروه سه مسابقات به گروه دو مسابقات صعود کرد و امیدواریم این روند رشد و تلاش ادامه داشته باشد.

برند افزود: انس و الفت با قرآن،نماز و اهل بیت افتخار و برکتی است که در تمام زندگی یاور ما خواهد بود و دانش آموزان ما باید مد نظر داشته باشند که مسابقات ابزار و بهانه ای است تا دانش آموزان از این دریای فیض الهی بهره ببرند.

وی ادامه داد: ما خوشحالیم که هر ساله بر تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات افزوده می شود و برآورد می کنیم در سال جاری بالغ بر 2 هزار دانش آموز جلگه رخ در چهار دوره تحصیلی در این مسابقات حضور داشته باشند.

در این جلسه دانش آموزان دختر و پسر در قالب 6 کارگاه تحت نظر اساتید، با شیوه های فراگیری و ارئه مفاهیم و آموزه های قرآنی آشنا شدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار