برنامه‌های آموزش وپرورش درهفته ملی پژوهش و فناوری اعلام شد

یزد (پانا) - معاون برنامه ریزی و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش از اجرای برنامه‌های متنوع دانش آموزی و کارگاه های آموزشی به منظور توسعه فرهنگ پژوهش در بین دانش‌ آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های آموزش وپرورش درهفته ملی پژوهش و فناوری اعلام شد

"علیرضا مصباح فر" گفت:مراسم های بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری از شانزدهم تا بیست و دوم آذر ماه همراه با برنامه‌های متنوع دانش آموزی و کارگاه های آموزشی در آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت:مجموعه برنامه های دانش آموزی به منظور توسعه فرهنگ پژوهش در بین دانش‌ آموزان شامل نواختن زنگ پژوهش، تورهای پژوهشی دانش آموزان در مراکز علمی و پژوهشی استان ، برنامه های پژوهش محور در پژوهش‌سراهای دانش آموزی، تجلیل از دانش آموزان برگزیده در جشنواره های پژوهشی جابربن حیان، نوجوان خوارزمی، جوان خوارزمی و فرهنگی هنری ، معرفی کارآفرینان و پژوهشگران برتر استان به دانش آموزان می باشد.
معاون برنامه ریزی و پژوهش ‏ اداره کل آموزش و پرورش بیان داشت: همچنین در این هفته به منظور ارتقاء توانمندی پژوهشی معلمان و تجلیل از معلمان پژوهنده برنامه‌هایی شامل پنل های آموزشی پژوهشی با عناوین درس پژوهی، اقدام پژوهی، سواد خواندن، خلاقیت و نوآوری ، تجلیل از معلمان پژوهنده برتر اجرا خواهد شد.
گفتنی است در این هفته توانمندی‌های پژوهشی دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و معلمان استان در نمایشگاه فن بازار ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار