مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری

هفته پژوهش و فناوری استان با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید برگزار می شود

یزد(پانا) - مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری یزد از برگزاری هفته پژوهش و فناوری امسال با شعار "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید" خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هفته پژوهش و فناوری استان با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید برگزار می شود

"افسانه شهابی پور" با اعلام این خبر، ‌گفت: هفته استانی پژوهش و فناوری سال جاری از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه و هفته ملی پژوهش و فناوری از ۲۳ الی ۲۹ آذرماه برگزار خواهد شد.

عضو ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان ادامه داد: نامگذاری یک هفته ‌با عنوان هفته پژوهش و فناوری حاکی از اهمیت موضوع تحقیق، پژوهش و فناوری در راستای توسعه پایدار در سطوح مختلف در استان است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری افزود: در این هفته دو جشنواره در بخش دانش آموز‌ی و پژوهش و فناوری به منظور تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری و دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور و یک نمایشگاه تحت عنوان نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار خواهد شد.
شهابی‌پور به نامگذاری روزهای این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: روز شنبه شانزدهم آذر ماه نخستین روز این هفته با عنوان "پژوهش و فناوری، مدرسه، دانشگاه و جامعه" نام‌گذاری شده که در این روز مراسم زنگ پژوهش، تقدیر از دانش‌آموزان نمونه و بازدید از دانشگاه‌ها، صنایع و مراکز تولیدی انجام خواهد شد.
‌وی گفت: روز یکشنبه ۱۷ آذر ماه که دومین روز هفته پژوهش و فناوری است با عنوان "پژوهش، فناوری و توسعه" نام‌گذاری شده است و برنامه‌هایی توسط دستگاه‌های اجرایی با رویکرد توسعه در این روز برگزار می‌شود.
عضو ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان ادامه داد: سومین روز این هفته مورخ ۱۸ آذرماه "گام دوم در پژوهش و فناوری" نام دارد و ‌در این روز برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری توسط دستگاه‌های اجرایی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.
‌شهابی پور افزود: ۱۹ آذرماه نیز با عنوان "پژوهش، فناوری و رونق تولید" نام‌گذاری شده است و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و همچنین تجلیل از پژوهشگران، کارآفرینان، ایده‌های برتر و دستگاه‌ها‌ی ‌برگزیده انتخاب شده از برنامه‌های این روز می‌باشد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه ‌بیستم آذرماه مصادف با پنجمین روز هفته پژوهش، به عنوان "پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی" انتخاب شده و ۲۱ آذرماه و ششمین روز این هفته با عنوان "پژوهش، فناوری ‌و مشارکت ملی" نام‌گذاری شده است.
وی گفت: از همه دستگاه‌ها‌ی اجرایی استان خواسته شده تا نسبت به ارائه برنامه های هفته پژوهش در دستگاه اجرایی مربوطه، اقدام کنند.
شهابی پور در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به راهبرد توسعه اقتصاد دانش بنیان و برنامه ریز‌ی و هماهنگی های صورت گرفته، هفته پژوهش و فناوری استان یزد به نحو مطلوب برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار