ثبت نام 32 نفر در استان سمنان تا روز سوم نام‌نویسی‌، برای انتخابات مجلس

سمنان (پانا) - 32 نفر در استان سمنان تا روز سوم نام‌نویسی‌، برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۷۳۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 32 نفر در استان سمنان تا روز سوم نام‌نویسی‌، برای انتخابات مجلس

حبیب‌الله خجسته‌پور، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، با اشاره به انجام ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز سوم اظهار کرد: تاکنون ۳۲ نفر در استان سمنان برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در سومین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان به عدد 13 نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: همگی این افراد از مردان بودند که برای حضور در کارزار انتخاباتی نام‌نویسی کردند.

خجسته‌پور شمار ثبت‌نام‌کنندگان در هر یک از حوزه‌های انتخابیه سمنان، سرخه و مهدی‌شهر را ۶ نفر، شاهرود و میامی سه نفر و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان یک نفر اعلام کرد. امروز در دامغان هم سه نفر ثبت‌نام کرد.

وی با اشاره به مدرک تحصیلی ثبت‌نام‌کنندگان، چهار نفر از آنها را دارای دانش‌نامه دکتری و ۹ نفر را دارای مدرک کارشناسی ارشد اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت:‌ دو نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، دو نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، سه نفر در بازه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، یک نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، یک نفر در بازه سنی ۵۱ تا ۵۶ سال و چهار نفر نیز در بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال برای حضور در رقابت‌های انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد‌ه‌اند.

گفتنی است؛ داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۸ روز شانزدهم آذرماه فرصت دارند تا با ارائه مدارک لازم در مراکز تعیین‌شده در فرمانداری‌ها، وزارت کشور یا نمایندگی‌های سیاسی ایران در سایر کشورها ثبت‌نام کنند.

اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه، حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال ازجمله شرایط ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات است.

کاندیداها می‌توانند برای ثبت‌نام با ارائه اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، یک قطعه عکس ۴×۳، مدرک قابل‌قبول و مستند مبنی بر ارائه استعفا بر اساس قانون در زمان مقرر، تکمیل فرم‌های اختصاصی، کارت پایان خدمت یا معافیت برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار