رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

هیچ خدمتی از بیمارستان آرادان کم نشده است

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه خدمات طبق روال در بیمارستان آرادان انجام می‌شود، گفت: هیچ آجر و خدماتی از اینجا کم نخواهد شد زیرا معتقد به رونق بیمارستان هستیم.

کد مطلب: ۹۷۳۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هیچ خدمتی از بیمارستان آرادان کم نشده است

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بابیان اینکه بیمارستان دندانپزشکی آرادان به همت خیران ایجاد شد و هم‌اکنون در حال ارائه خدمات لازم است، ابراز داشت: این بیمارستان افتخاری است که در استان شکل گرفت و هیچ‌چیزی حتی به‌اندازه یک آجر از این بیمارستان خارج نشده است.

وی بابیان اینکه وزارت بهداشت و درمان برای ساخت این مجموعه ریالی اعتبار تخصیص نداده و تماماً از اعتبارات خود دانشگاه علوم پزشکی سمنان هزینه شده است، افزود: در این بیمارستان معتقدیم که ابتدا باید ویزیت عمومی توسط پزشک انجام و در صورت تشخیص‌کار بیشتر به سمت خدمات تخصصی هدایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون علیرغم راه‌اندازی بیمارستان دندانپزشکی سایر خدمات نظیر بستری و غیره نیز انجام می‌شود، ابراز داشت: برای راه‌اندازی بخش دندانپزشکی در این بیمارستان به نحوی برنامه‌ریزی شد که امکان برداشتن دندانپزشکی و تبدیل آن به تخت هموار باشد اما معتقدیم نباید متخصص یا خدمتی کم بلکه برای رونق باید به آن نیز افزوده شود.

دانایی با تأکید بر اینکه آمبولانس داخل بیمارستان ساکن است، تصریح کرد: اینکه گفته شد آمبولانس از این بیمارستان خارج‌شده است صحت ندارد و تنها جابه‌جایی نوع معیوب و فرسوده صورت گرفت لذا باید پرسید بدون آمبولانس چه طور می‌شود بیماری را در صورت نیاز جابه‌جا کرد؟

وی بابیان اینکه همه تلاش‌ها در راستای این امر صورت می‌گیرد که بار کلینیک گرمسار کم و بر خدمات بیمارستان آرادان افزوده شود، افزود: در خصوص کمبود برخی داروها و آمپول بی‌حسی دندانپزشکی مشکل کشوری که به‌صورت سهمیه‌بندی با توجه به میزان بیماران داده می‌شود و در خانه‌های بهداشت روستاها ۴۲۰ قلم داروی موردنیاز اورژانسی تعبیه‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین بابیان اینکه زمان تزریق واکسن آنفولانزا مهرماه سال جاری بود و زدن آن‌هم اکنون فایده‌ای ندارد، اضافه کرد: همه‌ساله فصل شیوع آنفولانزا اواخر آذر تا اوایل دی‌ماه است اما با توجه به برودت هوا این اتفاق زودتر رخ داد و مرگ‌ومیر مربوط به افراد پرخطر گزارش شد که رعایت بهداشت بهترین راه‌حل جلوگیری از شیوع آن به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار