معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهوازعنوان کرد:

شورای دانش آموزی بستری مناسب برای شکوفایی و ظهور استعدادهای دانش آموزان

اهواز (پانا) -معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهوازدربرگزاری آیین بیست و دومین دوره انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی ناحیه 2 گفت :شورای دانش آموزی بستری مناسب برای شکوفایی و ظهور استعدادهای دانش آموزان است .

کد مطلب: ۹۷۲۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی بستری مناسب برای شکوفایی و ظهور استعدادهای دانش آموزان

جبار رضایی در ابتدای این برنامه اظهار کرد:تلاش ما باید این باشد که دانش آموز توانمند، اخلاق مدار، وطن دوست تربیت کنیم که در آینده یک قدم در اداره مملکت از ما جلوتر باشد.

رضایی افزود:انسان مانند سنگی است که می شود آن را تکه تکه و در نمای ساختمان از آن استفاده کرد یا از آن مجسمه ای زیبا ساخت که تا سالیان سال انسان های دیگر از آن لذت ببرند.

او ادامه داد :هر انسان در درون خود استعدادها و توانمندی هایی دارد که گاهی به ظهور نرسیده و با خود به گور می برد. مدرسه و شورای دانش آموزی با ارج نهادن به شخصیت و کرامت دانش آموزان و تقویت اعتماد به نفس و خودباوری آنان این فرصت را در اختیار ما قرار می دهد که استعدادها را کشف و شکوفا کنیم.

معاون معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در بخش پایانی سخنان خود اضافه کرد: شورای دانش آموزی با آماده سازی دانش آموزان برای جامعه پذیری ، تمرین مشارکت اجتماعی و ایجاد روحیه مسئولیت پذیری در ایجاد جامعه ای پویا، پرتحرک و شاد نقش به سزایی ایفا می کند.

بیست و دومین دوره انتخابات هیات رئیسه شورای دانش آموزی پسر و دختر دردونوبت جداگانه در فضایی دوستانه و صمیمی با حضور 240 دانش آموز در سالن اجتماعات حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار