انتخابات شورای دانش آموزی در دبستان علامه حلی 1 (دوره اول) بیرجند

بیرجند(پانا) J همزمان با مدارس کشورانتخابات شورای دانش آموزی در دبستان علامه حلی 1 (دوره اول) بیرجند برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۴۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی در دبستان علامه حلی 1 (دوره اول) بیرجند

دانش آموزان پایه سوم دبستان علامه حلی 1 (دوره اول) بیرجند با شور و نشاطی وصف ناشدنی در بیست و دومین انتخابات شورای دانش آموزی شرکت و به کاندیداهای مورد علاقه خود رأی دادند .


"علیرضا بنی اسدی" مدیر دبستان علامه حلی 1 (دوره اول) گفت : به منظور مشارکت دانش آموزان در امور مربوط به مسائل آموزشی ، پرورشی ، انضباطی و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش آموزان و اولیای مدرسه شورای دانش آموزی در مدارس تشکیل می شود .


او افزود : در انتخابات شورای دانش آموزی این آموزشگاه 65 نفر از دانش آموزان مدرسه شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رأی دادند .


مدیر دبستان علامه حلی 1 (دوره اول) ادامه داد : دانش آموزان شرکت کننده پس از نوشتن افراد موردنظر خود ، آرای خود را در صندوق آرا مستقر در آموزشگاه انداختند .


او گفت : پس از پایان اخذ رأی ، صندوق در حضور اعضای شورای مدرسه و شورای معلمان بازگشایی و شمارش آرا آغاز شد و نتایج آن اعلام گردید .


بنی اسدی تصریح کرد : دانش آموزان منتخب پس از صدور حکم از سوی مدیر آموزشگاه به عنوان اعضای شورای دانش آموزی به مدت یک سال فعالیت خواهند داشت .


گفتنی است 9 نفر از افرادی که بالاترین رأی را به خود اختصاص دادند به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار