معاون آموزش و پرورش قزوین:

موانع پیش روی سازمان دانش آموزی قزوین برداشته شود

قزوین (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر برطرف کردن مشکلات سازمان دانش آموزی استان، گفت: موانع پیش روی سازمان دانش آموزی قزوین باید برداشته شود.

کد مطلب: ۹۷۲۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
موانع پیش روی سازمان دانش آموزی قزوین برداشته شود

حجت الاسلام علی انصاری در شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان قزوین، اظهار کرد: این سازمان برنامه های خوبی را پیش بینی کرده است و می تواند به عنوان بازوی توانمند آموزش و پرورش بسیاری از امور در مدارس را بر عهده بگیرد، اما در اجرای برنامه ها برخی موانع پیش روی این سازمان است که ما باید در شورای برنامه ریزی و شورای معاونین مشکلات را مطرح و موانع را برطرف کنیم.

وی با تأکید بر پیگیری همه جانبه سازمان دانش آموزی استان قزوین در اجرای برنامه ها، افزود: سازمان دانش آموزی استان نیز باید پیگیری های مستمری را در اجرای برنامه ها داشته باشد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین به دستورالعمل نظارت بر امور اجرایی و مدیریت پایگاه‌های تغذیه سالم (بوفه) در مدارس اشاره کرد و گفت: ما در جلسات خود باید هرچه سریع تر مسئله نظارت و مدیریت بر بوفه های مدارس را تعیین تکلیف کنیم تا سازمان دانش آموزی بتواند با فراغ بال بیشتری این موضوع را در مدارس استان دنبال کند.

انصاری تأکید کرد: خیلی از مشکلاتی که سازمان دانش آموزی استان قزوین با آن مواجه است در استان های دیگر برطرف شده و ما نیز در استان خود باید این مسائل را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار