برگزاری انتخابات مجمع مشاورین مدیرآموزش و پرورش و پارلمان دانش‌آموزی در بافق

بـافـق (پـانـا) - انتخابات پارلمان دانش آموزی و مجمع مشاورین مدیریت آموزش و پرورش با حضور نمایندگان دانش آموزان، مدیریت و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۲۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجمع مشاورین مدیرآموزش و پرورش و پارلمان دانش‌آموزی در بافق

به گزارش خبرنگار پانا از بافق، قاسم زاده، مدیر آموزش و پرورش در جمع نمایندگان دانش آموزی مدارس شهرستان اظهار داشت : شوراهای دانش آموزی بازوی اجرایی و بهترین بستر برای کسب مهارت های اجتماعی ، خودباوری ، مسئولیت پذیری ، مشارکت پذیری و ارتقاء اعتماد به نفس دانش آموزان می باشد.

وی خطاب به نمایندگان مدارس افزود : از طریق پتانسیل های موجود در شورای دانش آموزی ، استعدادهای دانش آموزان را کشف و شکوفا کرده و مشارکت آنان را در اجرای برنامه ها جلب نمایید .
قاسم زاده تاکید نمود: همه امور و برنامه های شورای دانش آموزی باید هماهنگ با مدیر مدرسه و مستند و سنجیده و دارای راهکار اجرایی باشد.
در ادامه نمایندگان دانش آموزی مدارس نیز ضمن بیان مشکلات و دغدغه های خود ، بر توجه ویژه به امر نماز و جذاب نمودن نمازخانه ها ، تکریم شخصیت و نظرات هم کلاسی های خود، نقد منصفانه ، همیاری در اجرای امور مدرسه ، برگزاری جلسات مشورتی ، توجه به آموزش و پرور ش در کنار هم ، تقویت ورزش در مدارس ، نهادینه نمودن بحث حجاب و تجهیز آزمایشگاه ها و کار گاههای مدارس تاکید نمودند و از مسئولین خواستند با نصب تندیسی با مفاهیم معلم و دانش آموز ، ایجاد پارک بین المللی با نمادهای بومی و بین المللی و ایجاد بیشتر مراکز تفریحی برای دانش آموزان و نسل جوان نسبت به این قشر مهم و سرنوشت ساز کشور عنایت ویژه ای داشته باشند.


در پایان ، انتخابات شورای(پارلمان) دانش‌آموزی شهرستان و مجمع مشاورین مدیریت آموزش و پرورش با حضور نمایندگان دانش آموزی مدارس دخترانه و پسرانه به صورت مجزا انجام پذیرفت تا مجموعا ۲۲ نفر به شورای (پارلمان) دانش آموزی شهرستان راه پیدا نموده و تصمیمات شهرستانی را اتخاذ و تحت نظر سـازمـان دانـش آمـوزی شهرستان فعالیت نمایند و با عضویت در انجمن حقوق دانش آموزی، حقوق صنفی دانش آموزان را پیگیری نمایند. لازم به ذکر است از این ۲۲ نفر ، ۸ نفر به پارلمان استانی راه پیدا کرده و مشاورین مدیر آموزش و پرورش شهرستان گردیدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار