تاکید معاون وزیر بهداشت بر گسترش سطح دسترسی مراکز درمانی به داروی درمان آنفلوآنزا

تهران (پانا) - معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونان بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های پزشکی سراسر کشور، بر گسترش سطح پوشش مراکز درمانی به داروی اوسلتامی ویر، تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون وزیر بهداشت بر گسترش سطح دسترسی مراکز درمانی به داروی درمان آنفلوآنزا

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در این نامه آمده است؛

«معاونین محترم بهداشتى دانشگاه‌ها و دانشکده‌های پزشکی سراسر کشور

احتراما به استحضار می‌رساند، تعدادی از بیمارستان‌های خصوصی سراسر کشور هم اکنون پذیرای بیماران مبتلا به آنفلوانزا هستند و دسترسى آنها به اوسلتامی ویر محدود است. از جنابعالی خواهشمندم به همکاران دستور فرمایید، ضمن تماس روزانه با کلیه بیمارستان‌ها اعم از خصوصی و دولتی که بیمار مشکوک یا مبتلا به آنفلوانزا را بستری می‌کنند، دارو در اختیار آنها قرار گرفته و هیچ نوع کمبودی در روزهاى آینده رخ ندهد.

بدیهی است، همراه با دارو لازم است پروتکل درمان که از قبل خدمت جنابعالی ارسال شد نیز در اختیار ایشان قرار گیرد تا بیماران دقیقا مطابق پروتکل تحت درمان قرار گیرند.

اطمینان داشته باشید، اکنون هیچ نوع کمبودی در رابطه با داروی اوسلتامی ویر در سراسر کشور وجود ندارد و لازم است این موضوع مورد ملاحظه جدی قرار گیرد.

تماس روزانه و ارتباط تنگاتنگ با معاونین درمان ضروری بوده و لازم است این موضوع کاملا مورد ملاحظه قرار گیرد. ضمنا اطلاعات هفتگی آنفلوانزا در سطح کشوری روزهای یکشنبه هرهفته به اطلاع جنابعالی خواهد رسید.

تلاش کنید، اطلاع رسانی را به حداکثر لازم در سطح شهرستان‌ها گسترش دهید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار