فعالیت 42 تشکل و 3500 آموزش‌دهنده در زمینه سوادآموزی در فارس

شیراز (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس گفت: هم‌اکنون 42 تشکل یا مؤسسه با سوادآموزی استان فارس همکاری دارند و این تشکل‌ها نیز با عقد قرارداد با حدود 3 هزار و پانصد آموزش‌دهنده به اجرای فعالیت و برنامه‌های سوادآموزی می‌پردازند.

کد مطلب: ۹۷۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 42 تشکل و 3500 آموزش‌دهنده در زمینه سوادآموزی در فارس

بهزاد نوروزی چگینی در جلسه کارگروه واگذاری و برون‌سپاری فعالیت‌های سوادآموزی استان فارس گفت: در سال‌های اخیر اغلب فعالیت‌های سوادآموزی همچون آموزش، برگزاری طرح‌ها و پرداخت‌ها از طریق برون‌سپاری و عقد قرارداد با تشکل‌های انجام‌شده و در سال جاری نیز برگزاری امتحانات سوادآموزی در 7شهر و منطقه استان به‌صورت پایلوت به بخش خصوصی واگذار شد.

معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس افزود: بر همین اساس لازم است ادارات آموزش‌وپرورش سراسر استان نیز یک یا چند موسسه یا تشکل را معرفی نمایند تا پس از تأیید و عقد قرارداد با آن موسسه یا تشکل‌ها و طی مراحل قانونی ضمانت اجرایی پیدا کند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون 42 تشکل یا مؤسسه با سوادآموزی استان فارس همکاری دارند و ای تشکل‌ها نیز با عقد قرارداد با حدود 3 هزار و پانصد آموزش‌دهنده به اجرای فعالیت و برنامه‌های سوادآموزی اعم از آموزش به سوادآموزان در سه دوره سواد،تحکیم و انتقال و سایر طرح‌های سوادآموزی می‌پردازند.

نوروزی پرداخت قطعی مبلغ قرارداد را منوط به ارائه تسویه‌حساب توسط مدیر مؤسسه یا تشکل دانست و گفت:پس از اتمام قرارداد ،مؤسسات موظف‌اند نسبت به اخذ تسویه‌حساب از ادارات بیمه تأمین اجتماعی اقدام و یک نسخه از آن را به در اختیار حوزه سوادآموزی شهرستان یا منطقه قرار دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار