تخصیص سهمیه به کار گیری آموزش دهندگان جدید در سوادآموزی فارس

شیراز (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از انجام هماهنگی‌ها با سازمان نهضت سوادآموزی کشور، برای به کارگیری آموزش دهندگان جدید در فارس و تخصیص سهمیه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص سهمیه به کار گیری آموزش دهندگان جدید در سوادآموزی فارس

بهزاد نوروزی چگینی در جلسه سوادآموزی قطب جنوب استان که به میزبانی شهرستان خنج برگزار شد، گفت: جلسات قطبی سواد‌آموزی با شعار "خواندن و بررسی گذشته برای نوشتن و برنامه ریزی برای آینده" برگزار می گردد تا با بازخوانی برنامه‌ها و فعالیت‌های گذشته و بررسی موانع و مشکلات آن بتوانیم نقشه راهی به روز و کارآمد برای آینده سوادآموزی ترسیم کنیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اجرای بخشنامه مشمولین طرح الحاقی افزود: براساس این بخشنامه تعدادی از آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی که از سال 1379تا پایان 1391 با سوادآموزی همکاری داشته اند، طبق شرایط مندرج در بخشنامه به صورت حق التدریس در آموزش و پرورش به کار گرفته شده اند.

وی افزود: این امر موجب شد تا سوادآموزی با کمبود نیرو روبه رو شود و بر همین اساس با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان نهضت سوادآموزی کشور ،برای به کارگیری آموزش دهندگان جدید سهمیه اختصاص خواهد یافت.

نوروزی گفت: هدف اصلی از اجرای طرح های مکمل سوادآموزی مانند طرح خواندن با خانواده، حلقه های کتابخوانی، دوره آموزشی ISDL و ... ایجاد علاقه مندی در سوادآموزان و افزایش و ارتقاء نگهداشت آنان در سوادآموزی و شرکت در امتحانات پایانی است و کارشناسان باید اجرای این طرح ها را به طور جدی پیگیری نمایند.

در جلسه سوادآموزی قطب جنوب استان ،کارشناسان ادارات لارستان، خنج، اوز، گراش، بیرم، اشکنان، لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت، قیر و کارزین ، جویم و بنارویه و فیروزآباد حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار