دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد:

اردوگاه توانمند سازی بهبودیافتگان به زودی راه اندازی می شود

کرمانشاه (پانا) - هشتمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران دستگاه های عضو برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه توانمند سازی بهبودیافتگان به زودی راه اندازی می شود

علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: اردوگاه شهدای کنگاور یک مجموعه بزرگ است که با تصویب ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و موافقت وزارت کشور قرار است به اردوگاه توانمندسازی معتادان متجاهر تبدیل شود.

علی شمشیری افزود: به همین منظور اعتباراتی برای توسعه و تجهیز این مجموعه در نظر گرفته شده و پروژه احداث یک سوله جدید و نوسازی بخشی از ساختمان های این مجموعه توسط سازمان همیاری ها در حال انجام است و احتمالا تا دی ماه به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: این اردوگاه پس از اتمام طرح توسعه و نوسازی و تجهیز قرار است به عنوان مرکزی برای نگهداری، درمان و کاهش آسیب های معتادان متجاهر و توانمندسازی بهبود یافتگان آغاز به کار کند و کمک بسیاری به کاهش آسیب های اجتماعی استان خواهد کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در بخشی از سخنانش اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و لزوم حمایت بیشتر از افراد بی سرپناه قرار است تعداد گرمخانه های موجود افزایش یابند و به این ترتیب فضای بیشتری برای اسکان شبانه بی‌خانمان‌ها و افراد بی سرپناه فراهم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار