معاون استاندار:

پیگیر اعمال مناطق جنگی برای بازنشستگان هستیم

کرمانشاه (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: ما شرایط سخت بازنشستگان را درک می کنیم لذا به هر برنامه ای که در راستای حل مشکلات بازنشستگان موثر باشد، توجه خواهیم کرد

کد مطلب: ۹۴۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر اعمال مناطق جنگی برای بازنشستگان هستیم

افشین کریمی در دیدار با مسئولین کانون های بازنشستگان ادارات با بیان این اینگه بازنشستگان با راهکارهای خود می توانند در تشکیل نهادهای مدنی موثر واقع شوند، ادامه داد: وقتی بازنشسته ای احساس کند که با ارائه نظرات و پیشنهادات خود می تواند بر روند توسعه ای جامعه موثر واقع شود این موضوع علاوه بر کمک کردن به حل مشکلات، در بازنشسته یک نوع احساس مسئولیت برای پیشبرد امور در جامعه ایجاد می کند.

کریمی همچنین خواستار در اختیار گذاشتن امکانات دستگاه های اجرایی و ادارات به بازنشستگان شد و گفت: هر اداره ای که هر نوع امکاناتی از قبیل ورزشی، فرهنگی و اجتماعی به کارمندان خود ارائه می کند، موظف است که به همان میزان آن امکانات را در اختیار بازنشستگان خود نیز قرار دهد.

وی تاکید کرد: اداراتی مانند ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید امکاناتی مانند مجموعه های ورزشی، فرهنگی و هنری خود را برای بازنشستگان فراهم و در این راستا با نیم بهاء قرار دادن و یا رایگان شدن بلیط های سینما و ... برای این عزیزان اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان را از طریق ابلاغیه ای به تمامی دستگاه های اجرایی پیگیری خواهیم کرد، بیان داشت: کارکنان ادارات موظف هستند که شان و حرمت بازنشستگان را رعایت کنند و اگر مشاهده شود که اداره ای با بازنشسته ای برخوردی مناسب نداشته است حتماً با چنین اداره ای به صورت جدی برخورد و نتیجه این برخورد برای همگان مشخص خواهد شد.

وی تاکید کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی باید با بازنشستگان خود به منظور دریافت نظرات و پیشنهادات به صورت ماهانه یا فصلی با این عزیزان جلسه داشته باشند و همچنین برنامه ای تدوین نمایند که به صورت ماهانه در منازل بازنشستگان به منظور سرکشی از آنان حضور پیدا کنند.

کریمی همچنین گفت: موضوع انتخاب مشاور از بین بازنشستگان را پیگیری خواهم کرد زیرا این برنامه قطعاً در پیشبرد امور بسیار موثر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در ادامه با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تحقق مناطق جنگی بازنشستگان اظهار داشت: تحقق این موضوع حق بازنشستگان است و با توجه به پیگیری های موثر مهندس بازوند و بهره گیری از توان سایر مجموعه ها امیدواریم این موضوع محقق شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن بازنشستگان در روز پنچم شهریور ماه گفت: ما هر گونه کمک و پشتیبانی لازم را برای این موضوع که موثر باشد، انجام خواهیم داد اما محوریت کار با کانون بازنشستگان است که باید با دقت تمامی امورات را پیگیری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار