همایش مدیران مدارس دولتی و غیردولتی منطقه 6

تهران (پانا) - همایش مدیران مدارس دولتی و غیردولتی با حضور مدیر منطقه۶، اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس دولتی و غیردولتی در مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش مدیران مدارس دولتی و غیردولتی منطقه 6

به گزارش روابط عمومی منطقه 6 تهران، در این همایش مدیران و مسئولین آموزش و پرورش منطقه 6 تهران از مجتمع المهدی مشهد بازدید به عمل آوردند.

جواد نظریان، مدیر منطقه۶ ضمن زیات قبولی به مدیران مدارس و تشکر از مجتمع المهدی بیان داشت: این جلسه، جلسه درس پژوهی است. درس تعامل، اخلاق، با هم بودن، از یکدیگر آموختن، دیدن خوب، گوش شنوا و ... است.

وی در ادامه گفت: هر کدام از ما در این بازدید می توانیم در زمینه شاداب سازی، توانمند سازی نیروی انسانی، مشارکت مدیران در کنار هم، اتحاد و دوستی دانش آموزان و ... تجارب یکدیگر را جویا و دستاوردهای خوبی را با خود همراه ببریم.

در ادامه مدیر منطقه درباره شعار سال "دانش آموز ایرانی، سرمایه ملی" گفت: در مجموعه آموزش و پرورش ما باید دانش آموزانی را تربیت کنیم که با برنامه ریزی و تلاش شما عزیزان آینده سازان و مدیران خوب آینده کشور عزیزمان باشند.

شایان ذکر است مدیران از فضاهای آموزشی این مجتمع "ابتدایی، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و هنرستان" بازدید به عمل آورده و هریک از مدیران این مجتمع گزارشی از فعالیت های آموزشی، علمی، فوق برنامه، مهارتی و .... را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار