نمایشگاه دست سازه ها و کسب وکار دانش آموزی منطقه۶

تهران (پانا) - همگام با برنامه های معاونت متوسطه نمایشگاه و بازارچه های کسب و کار دانش آموزی ویژه مدارس دوره اوّل متوسطه منطقه۶ با حضور جواد نظریان، مدیر آموزش وپرورش منطقه۶ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دست سازه ها و کسب وکار دانش آموزی منطقه۶

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 6 تهران، در همین راستا جوادنظریان، مدیر منطقه۶ به همراه شهسواری، مشاور مدیر منطقه، کچویی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، کوشکی معاون آموزش متوسطه، کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی، بوستان آراء کارشناس مسئول متوسطه دوره اول از نمایشگاه دایر شده در دبیرستان حضرت زینب (س) بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی اعضای انجمن و هیات امنای دبیرستان انجام شد نمونه هایی از آثار و دست سازه های دانش آموزان با هدف مهارت آموزی، کار آفرینی و تقویت مهارت های اجتماعی ارائه شده بود که مورد توجه و استقبال زیاد اولیاء و دانش آموزان قرار گرفت.

همچنین در اقدامی خداپسندانه، غرفه ای در این نمایشگاه جهت ارائه دست سازه های کم توانان ذهنی یکی از مراکز خیریه اختصاص داده شده بود.

پس از بازدید از نمایشگاه، نظریان مدیر منطقه با حضور در جمع همکاران مدرسه از تلاشهای کادر اجرایی و دبیران بابت برگزاری پرشور نمایشگاه و ایجاد فضای شور و نشاط در بین دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار