بسیج نه یک سازمان بلکه یک تفکر است

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:جامعه امروز ما جامعه‌ای انقلابی است که شاخص‌هایی چون عدالت، ساده‌زیستی، توزیع درست ثروت و... را مدنظر دارد.

کد مطلب: ۹۷۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیج نه یک سازمان بلکه یک تفکر است

جمیل عباسی غریب در همایش فرهنگیان در تحقق گام دوم انقلاب که بمناسبت هفته بسیج و با حضور فرهنگیان فرهیخته برگزار شد ، گفت : ضمن اینکه جامعه امروز ما جامعه‌ای انقلابی است و شاخص‌ هایی چون عدالت، ساده‌ زیستی، توزیع درست ثروت و... را مدنظر دارد افزود: این شاخص‌ ها بسیار ستایش‌برانگیز است و بسیج هم هیچ‌ گاه با تفکرات غیر انقلابی همراه نیست و همراه خواسته‌ ها و شاخص‌ های جامعه است.

غریب گفت:برخی موضوعات و عرصه‌ها مانند فرهنگ و سبک زندگی، مطالبات مردم بیش از آن چیزی است که ما می‌بینیم بسیج نه یک سازمان بلکه یک تفکر است. بسیج در حقیقت همان تشریک مساعی با رویکرد انقلابی است.

در ادامه سرهنگ حسن حبیبی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان گفت: جوانان محور بیانیه گام دوم انقلاب هستند که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید دارند.

دکتر حبیبی گفت: اگر می خواهیم جوانان را طبق بیانیه گام دوم انقلاب و در چهل سالگی دوم انقلاب به سمت فرهنگ غنی اسلامی سوق دهیم باید قدردان معلمان عزیز باشیم و همچنین با توجه به سند تحول بنیادین آموزشی و پرورشی ،خواهیم دید که زیر ساخت اساسی کشور بازهم مدیون معلمان است که دانش آموزان را تربیت می کنند

سرهنگ حبیبی در پایان افزود:عزت و شرف معلمان نباید به واسطه کمبود ها به زیر سوال برود و معلم باید عزت مند زندگی کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار