معلمان بسیجی ،مبارزان فرهنگی در برابر جنگ نرم دشمن هستند

مراغه (پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: معلمان بسیجی علاوه بر کار تعلیم و تربیت ،به عنوان یک فرهنگی در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

کد مطلب: ۹۷۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمان بسیجی ،مبارزان فرهنگی در برابر جنگ نرم دشمن هستند

رضا آسیابی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که به همت کانون بسیج فرهنگیان مراغه برگزار شد ،گفت:گرامیداشت عنوان بسیج مختص یک هفته نیست بلکه بسیجی یک فرآیند ،جریان ،فرهنگ و یک حرکت است که برخواسته از عشق درونی مردم این میهن می باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی ثابت کرده است که در تمامی پیچ های تاریخی ،همراه و مدافع انقلاب اسلامی بوده است ،افزود : رنگ لباس یک بسیجی ،رنگ وحدت ،ایثار و شهادت و مبارزه با استکبار است.

وی با بیان اینکه در طول 40سال انقلاب اسلامی ،تفکر بسیجی ،کشور را از توطئه های بدخواهان نظام بیمه کرده است ،اظهار کرد : در گام دوم انقلاب نیز بسیجیان بخصوص جوانان بسیجی با تمام قوا واستقامت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تمامی حوزه ها ،توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت در ادامه گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش مراغه در جهت تحقق اهداف بسیج در اختیار کانون بسیج فرهنگیان و سازمان دانش آموزی است.

مصطفی اقتصادی مسئول کانون بسیج فرهنگیان مراغه نیز در این مراسم ،بسیج را یادگار امام راحل عنوان و گفت: در جشن 40سالگی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج ،این نهاد مردمی در اوج قدرت ،استقامت و پایداری قرار دارد.

جانشین پایگاه شهید رجایی کانون بسیج فرهنگیان مراغه نیز در این مراسم گفت: این پایگاه علاوه بر رسالت و وظایف خود ،پیشرو در اجرای برنامه های فرهنگی ،تربیتی ،اقتصادی و اجتماعی می باشد.

هادی سروری زاد افزود : در راستای کمک به مناطق محروم و دور افتاده ،17اردوی جهادی تاکنون توسط بسیجیان فرهنگی این شهرستان برگزار شده است .

وی ادامه داد: در این اردوها علاوه بر کارهای عمرانی و بهسازی مدارس روستاهای محروم و دور افتاده ،کارهای فرهنگی و اجتماعی در این مناطق توسط معلمان بسیجی به اجرا در آمده است.

وی اضافه کرد : همچنین تیمی از بسیجیان فرهنگی مراغه در قالب کاروانی در جهت کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان و زلزله زدگان شهرستان میانه و در اسرع وقت در این مناطق حضور یافتند.

گفتنی است این مراسم با حضور بسیجیان فرهنگی پایگاه های حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهید رجایی کانون بسیج فرهنگیان در تالار شهید بهشتی مراغه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار