معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی

معلمان مشق امید آفرینی انقلاب را به دانش آموزان آموزش دهند

بجنورد (پانا) -معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: معلمان مشق امیدآفرینی، ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی را به دانش آموزان آموزش دهند.

کد مطلب: ۹۶۸۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مشق امید آفرینی انقلاب را به دانش آموزان آموزش دهند

ولی الله حیاتی در طرح اعتلاء بسیج فرهنگیان استان اظهار داشت: در طول ۴۱ سال از عمر با عزت و پر افتخار انقلاب اسلامی توانستیم در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کنیم و پوزه استکبار را به خاک بمالیم.
حیاتی افزود: در تمامی این سالها این معلمان بودن که مشق مبارزه با استکبار را به ما آموختند و این افتخار در تاریخ ایران برای معلمان ثبت شده است.
وی ادامه داد: امروز هم برای برون رفت از مسائل و مشکلات چاره ای جز برگشت به فرهنگ بسیجی و دفاع مقدسی نداریم و باید بدانیم بسیج متعلق به همه جناح‌ها، گروه‌ها و همه ملت ایران و افرادی است که دل در گرو عظمت و مجد انقلاب اسلامی دارند.
حیاتی تصریح کرد: شرایط امروز کشور ما زمانه با هم بودن است و باید با همدلی و وحدت و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و همه گویش ها و گرایش های سیاسی ید واحده باشیم.
وی گفت: در طول این چهل و یک سال اگر به موفقیتی رسیده ایم در سایه وحدت و همدلی بوده است و امروز اگر کسی صدای اختلاف سر دهد ناخودآگاه آب در آسیاب دشمن ریختن است.
حیاتی مطرح کرد: امروز تزریق امید در جامعه از مسئولیت‌های معلمان است و آنان باید با دانش آموزان مشق امیدآفرینی انقلاب اسلامی را تمرین کنند و ایستادگی و مقاومت را آموزش دهند.
سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: امسال با آزمون بزرگی به نام انتخابات روبرو هستیم که فرهنگیان در اجرای این امر همواره پیش قراول و همراه بوده اند.
ولی الله حیاتی گفت: ستاد انتخابات استان به دنبال انتخاباتی قانونمند با رعایت اصل بیطرفی و در راستای افزایش مشارکت مردمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار