اردبیل، استان برتر در پروژه مهر معرفی شد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: استان اردبیل در عملیاتی کردن پروژه مهر براساس ارزیابی‌های کشوری رتبه برتر را به دست آورد.

کد مطلب: ۹۷۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل، استان برتر در پروژه مهر معرفی شد

احمد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سامانه جامع کیفیت مدارس استان اردبیل در قالب سند TQMS بر مبنای تئوری‌های ارائه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تدوین شده که بر نحوه کیفی‌سازی تدریس و آموزش در مدارس تاکید دارد.

او با اشاره به اینکه در بخش آموزش متوسطه اول در اردبیل 53 هزار و 880 نفر دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در 252 مدرسه شهری و 344 مدرسه روستایی تعلیم می‌بینند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اکثر مدارس متوسطه دوره اول در روستاها متمرکز هستند، گفت: 596 مدرسه در متوسطه دوره اول به دانش‌آموزان خدمات آموزشی را ارائه می‌کند.

ناصری از شرکت دانش‌آموزان اردبیل در جشنواره‌هایی نظیر خوارزمی خبر داد و بیان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی، دانش‌آموزان اردبیل در جشنواره‌های متعدد از قبیل جشنواره نوجوان خوارزمی، ایران مهارت، خوداتکایی در مدارس شبانه‌روزی، تعالی مدیریت مدرسه و ... شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مدرسه‌محوری را از سیاست‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش در راستای تحکیم مباحث آموزشی اعلام کرد و افزود: طبق جدول آموزشی هر مدرسه در طول سال، 60 ساعت از زمان آموزشی مدارس در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب نیازهای آموزشی مدرسه را مطرح کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار