حضور حماسی مردم اردبیل در حمایت از امنیت و اقتدار کشور

اردبیل (پانا) - مردم انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور حماسه‌ای دیگر آفریدند

کد مطلب: ۹۶۹۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور حماسی مردم اردبیل در حمایت از امنیت و اقتدار کشور

مردم شهر اردبیل با برگزاری راهپیمایی در مسیر میدان شیریعتی تا میدان مصلی و با سر دادن شعار‌های "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده ـ خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست ـ مرگ بر آشوبگر ـ ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم ـ حسین حسین شعار ماست، ولایت افتخار ماست ـ مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل ـ مرگ بر آل سعود خائن ـ ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند ـ حزب، فقط حزب علی، رهبر فقط سیدعلی ـ دست خدا بر سر ماست، خامنه‌ای رهبر ماست ـ این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده ـ اردبیللی اویاخدی، انقلابا دایاخدی" اقدامات اخیر آشوبگرانه در برخی شهر‌های کشور را محکوم کردند.

حجت الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان راهپیمایی مردم شهر اردبیل با بیان این که صف منتقدان از آشوبگران جداست، گفت: مردم ولایی و انقلابی اردبیل در موضوع اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

او استقامت در برابر هجمه دشمنان را پیام انقلاب خواند و افزود: مردم اردبیل نشان دادند که در راه انقلاب ثابت قدم بوده و تا پای جان آماده دفاع و پاسداری از حریم انقلاب و ولایت هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: مردم این خطه این بار نیز در برابر دسیسه دشمنان نشان دادند که گوش به فرمان رهبری هستند و همچون گذشته در صحنه‌های مختلف سربلند بوده و آشوبگران را مشابه آمریکا و دشمنان می‌دانند.

نظرپور آشوبگران را دشمنان اهل بیت (ع) دانست و اضافه کرد: مردم بسیاری از نقاط کشور و به خصوص اردبیل در موضوع افزایش قیمت بنزین صبوری کرده و با تبعیت از رهبری ولایتمداری خود را نشان دادند.

او تاکید کرد: این حضور و هوشیاری مردم مسئولیت خادمان مردم را خیلی سنگین کرده و آن‌ها وظیفه دارند بیشتر از گذشته به مردم خدمت کرده و نگذارند که گرانی کمر مردم را بشکند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین گفت: اگر نسبت به اهداف و آرمان‍‌های انقلاب و امام (ره) بی تفاوت باشیم، گرفتار خشم الهی خواهیم د و باید قدردان نعمت انقلاب، ولایت و حضور مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی باشیم.

نظرپور با بیان تداوم حمایت و دفاع مردم از ارزش‌های دینی و انقلابی افزود: مردم در برابر گرانی صبوری کردند و باید نتیجه این صبوری را در خدمت بیشتر مسئولان مشاهده کنند.

او همچنین از زحمات و حضور مسئولان و خادمان امنیت کشور به خصوص در استان اردبیل در وقایع اخیر قدردانی کرده و بر هوشیاری مردم در برابر توطئه جدید دشمنان تاکید کرد.

مشابه راهپیمایی امروز اردبیل، در همه ۱۰ شهرستان دیگر تابعه استان اردبیل نیز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و راهپیمایان با حضور در مرکز نقاط شهری، اقدامات آشوبگرانه اخیر در برخی مناطق کشور را محکوم کردند.

در پایان راهپیمایی مردم استان اردبیل، قطعنامه‌ای در محکومیت اقدامات آشوبگرانه و خسارت به اموال مردم و اماکن عمومی و ضرورت بازگشت آرامش به جامعه و حمایت مردم از اقدامات مسئولان کشور قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار