معاون استاندار کردستان:

اقتدار جمهوری اسلامی موجب برقراری امنیت و آرامش پایدار در کشور شده است

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: اقتدار و صلابت همه جانبه جمهوری اسلامی موجب استقرار امنیت و آرامش پایدار در کشور شده است.

کد مطلب: ۶۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: اقتدار و صلابت همه جانبه جمهوری اسلامی موجب استقرار امنیت و آرامش پایدار در کشور شده است.

ایرج حسن زاده در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی حفاظت و حراست در بحران ویژه بخشداران استان های کردستان و مرکزی در محل سالن آمفی تئاتر دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان با بیان اینکه اقتدار و صلابت همه جانبه جمهوری اسلامی موجب استقرار امنیت و آرامش پایدار در کشور شده است، اظهار داشت: خوشبخانه امروزه با تلاش عوامل امنیتی و انتظامی و نیز احاطه اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان امنیت و آرامش پایدار در کشور وجود دارد و همه در سایه این امنیت به سر می بریم.

وی افزود: تسلط اطلاعاتی جمهوری اسلامی موجب شده تا در چند سال اخیر هرگونه اقدامات خرابکارانه استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آنها در داخل کشور شناسایی و با اقدامات پیشگیرانه و ضربتی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بسیاری از گروه های خرابکار و ضد انقلاب شناسایی و متلاشی شوند.

حسن زاده امنیت استان کردستان را در کشور بی نظیر برشمرد و گفت: با توجه به وجود باورها و اعتقادات دینی و مذهبی در مردم، کردستان از نظر بروز جرائم قضایی جزء پاکترین استان های کشور با ضریب امنیتی بالا به شمار می رود.

وی امنیت بالای استان را مانع از فعالیت اراذل و اوباش دانست و تصریح کرد: در حال حاضر موضوعی به عنوان اراذل و اوباش خطرساز در استان نداریم و امنیت اجتماعی پایدار در استان حاکم است و از این نظر نیز کردستان در جمع استان های برتر قرار دارد.

معاون سیاسی امنتیی استاندار کردستان بخشداران را نماینده اجرایی دولت در ارتباط با مردم ذکر کرد و افزود: بخشداران باید با ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با مردم در حوزه فعالیت خود زمینه جلب اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهیا نمایند.

وی پیشگیری از بحران های امنیتی، طبیعی و اجتماعی را از وظایف مهم و تاثیرگذار بخشداران برشمرد و خواستار افزایش سطح دانش بخشداران با حضور در دوره های آموزشی شد.

حسن زاده تلفیق تجربه و دانش و ارتباط سالم با جامعه و درک نیازهای واقعی مردم را از ویژگی های مهم مدیریتی یک بخشدار موفق دانست.

وی ارائه تجارب بخشداران در بحث چگونگی مقابله با بحران ها و حوادث غیر مترقبه با استفاده از دوره های آموزشی در بخش ها و روستاها را ضروری برشمرد.

حسن زاده به نامگذاری کردستان به نام استان فرهنگی توسط رهبری فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: سفر مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال 88 به استان و اقامت چند روزه ایشان در استان نشان از امنیت پایدار و لزوم توجه به مباحث فرهنگی و تقویت و نهادنیه کردن بسترهای فرهنگی درکردستان است.

وی ایجاد فضای بدبینی در جامعه را از اهداف دشمنان برشمرد و گفت: باید با خدمت صادقانه و مضاعف مدیران و همکاری نزدیک با مردم زمینه ایجاد فضای اطمنیان و اعتماد در کشور فراهم و نقشه های شوم استبکار جهانی و کشورهای مرتجع غربی برای دور ساختن مردم از بطن انقلاب با شکست مواجه شود.

حسن زاده ادامه داد: مردم کردستان مردمی خونگرم و مهمان نواز هستند و این ویژگی اخلاقی منحصر بفرد هر ساله موجب ورود بیش 3 میلیون گردشگر به استان می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: نهادینه کردن احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بیشتر اهمیت دارد بنابراین ما باید تلاش خود را برای توسعه تفکر وجود آرامش و آسایش در بین مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر نماییم.

وی در پایان با بیان رشد شاخص های توسعه در استان از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون از بخشداران خواست تا با خدمات صادقانه و همسو کردن تجربه کاری و دانش وعلم روز به وظایف خظیر خود به نحو شایسته عمل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار