معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم: فعالیت بوفه مدارس بدون مجوز ممنوع است

قم (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم از لزوم دریافت مجوز بوفه برای همه مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم: فعالیت  بوفه مدارس بدون مجوز ممنوع است

ناصر حمزه ای در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان قم که روز شنبه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قم و با حضور ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی، نریمان معاون اداره کل ورزش و جوانان، باقری معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری قم، مجید نجفی زاده عضو هیأت امنای سازمان دانش آموزی کشور و سایر اعضای شورا برگزار شد با بیان اینکه باید بوفه مدارس کاملاً قانون مند و بهداشتی مدیریت شود اظهار کرد: امروز بیش از 1400 مدرسه در سطح استان وجود دارد که عملاً کار مدیریت بوفه های آن در دست خدمتگذاران می باشد.

وی تصریح کرد: رعایت بهداشت و دریافت مواد غذایی سالم و مفید برای دانش آموزان از مهمترین اهداف سازمان دانش آموزی برای ایجاد پایگاه تغذیه سالم در مدارس است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به تقسیم بندی انواع بوفه های مدارس به چهار شکل خاطر نشان کرد: هر مدرسه برای اینکه بتواند مجوز پایگاه تغذیه سالم را دریافت کند باید بابت هر دانش آموز 1200 تومان به حساب خزانه واریز کند.

پورمحمدیان نیز با اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی یکی از بازوهای سازمان دانش آموزی در تصمیم سازی های کلان است بیان کرد: امروز تربیت اجتماعی دانش آموزان هدف اصلی سازمان دانش آموزی است که از تمامی ابعاد می تواند دانش آموزان را رشد و ارتقاء بخشد.

باقری نیز با توجه به صورتجلسه شورای برنامه ریزی در خصوص پایگاه تغذیه سالم خواستار نظارت بهداشت مدارس از جهت ارائه محصولات با کیفیت و مناسب به دانش آموزان شد.

در ادامه نریمان نیز با اشاره به افتخارات استان قم در زمینه های ورزشی آمادگی خود را جهت همکاری روز افزون و هر چه بیشتر با سازمان دانش آموزی ابراز داشت و گفت: این اداره کل آماده اجرای برنامه های ورزشی علی الخصوص کوهنوردی و همایش های عمومی به ویژه در زمینه بانوان با همکاری سازمان دانش آموزی است.

نجفی زاده هم با بیان اینکه سازمان دانش آموزی می تواند بهترین راه برون رفت آموزش و پرورش از بحران های پیش رو باشد افزود: جذب بیش از یک پنجم دانش آموزان استان قم امیدی تازه در رابطه با جریان سازی مثبت سازمان دانش آموزی در کنار سایر تشکل ها در آموزش و پرورش را ایجاد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار