رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران:

امسال 3100 نفر دانش آموز و 264 مربی جذب سازمان دانش آموزی شده اند

پیربکران(پانا) - جلسه شورای سیاست گذاری سازمان دانش آموزی با حضورمدیر سازمان دانش آموزی اصفهان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امسال 3100 نفر دانش آموز و 264 مربی جذب سازمان دانش آموزی شده اند

رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران در جلسه شورای سیاست گذاری سازمان دانش آموزی ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی بیان داشت: بزرگترین تشکل در آموزش و پرورش بسیج دانش آموزی است و در کنار آن سازمان دانش آموزی و هلال احمر هم فعالیت می کنند.

وی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد: سازمان دانش آموزی با انجام فعالیت هایی مانند مانور زلزله در انجام پدافند غیر عامل مؤثر بوده است.

مجتبی سهرابی ادامه داد: امسال 3100 نفر دانش آموز و 264 مربی جذب سازمان دانش آموزی شده اند در حالی که این رقم در سال گذشته 2700 دانش آموز و 174 مربی بوده است. اکثر مدارس با حضور مربیان کارهای شاخصی در مدارس انجام دادند و خوشبختانه در فعالیت های سازمان دانش آموزی موفق بودیم.

وی افزود: در زمینه پوشاک و سرویس مدارس فعالیت سازمان دانش آموزی بسیار خوب بود. سازمان دانش آموزی در مناسبت های رسمی نقش بسیار ارزنده ای دارد. در جشن عاطفه ها که بطور نمادین در دبستان شهید عراقی برگزار شد، 100 درصد برنامه ها توسط سازمان دانش آموزی اجرا شد.

سهرابی در پایان ضمن تشکر از همکاری مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان و همکاران وی در این امر، به مسئول سازمان دانش آموزی پیربکران توصیه کرد: در بازدید از مدارس از فعالیت مربیان و دانش آموزان سازمان دانش آموزی ارزیابی لازم را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار