رئیس آموزش و پرورش پیربکران:دانش آموزی که در چرخه بسیج قرار می گیرد باید شاخص های خاص داشته باشد

پیربکران (پانا) - جلسه شورای پایگاه بسیج دانش آموزی مدارس در پژوهشسرای دانش آموزی پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:دانش آموزی که در چرخه بسیج قرار می گیرد باید شاخص های خاص داشته باشد

رئیس اداره در جمع دانش آموزان شورای پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس ضمن تبریک هفته وحدت بیان داشت: به شما تبریک می گویم که مسئولیتی به عنوان شورای پایگاه بسیج دانش آموزی در مدرسه قبول کردید و این مسئولیت جدیدی در کنار تشکل های دانش آموزی است.

مجتبی سهرابی افزود: دانش آموزی که در چرخه بسیج قرار می گیرد خودبخود نسبت به بقیه دانش آموزان باید شاخص های خاص داشته باشد چرا که الگوی دیگر بچه ها در مدرسه است. تلاش کنید شاخص های شما از نظر درسی، اخلاقی، رفتاری و فعالیت های مختلف بیشتر شود. نیاز است در برنامه هایی از قبیل نماز جماعت، مناسبت ها و ... هم در مدرسه همکاری داشته باشید و هم سرآمد دیگر بچه ها در مدرسه باشید.

رئیس اداره در پایان به دانش آموزان توصیه نمود شما 12 سال در آموزش و پرورش هستید. از فرصت ها و امکاناتی مثل سایت، کتابخانه و ... در مدرسه خوب استفاده کنید. تلاش کنید از تمام فرصت ها استفاده کنید. آموزش و پرورش برای شما هم فرصت دارد هم تهدید. وقتی تهدید است که از فرصت ها خوب استفاده نکردید و زمانی برسد که متوجه شوید چیزی بلد نیستید. در حالی که زمان خوبی را در اختیار داشتید. دانش آموزان موفق کسانی هستند که خوب می بینند و قدرت دید آنها از همه بیشتر است. همه جا را خوب می بینند و از فرصت ها خوب استفاده می کنند. در پست بسیج کمک مدیر و دیگر دانش آموزان مدرسه باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار