شهرداری سهم آموزش و پرورش از عوارض را تعیین کند

مراغه (پانا)-فرماندار مراغه با تاکید بر ضرورت تامین نیازهای بخش آموزشی شهرستان از محل عوارض قانونی گفت: شهرداری سهم واقعی آموزش و پرورش از قبوض عوارض شهری را تعیین کند.

کد مطلب: ۹۷۰۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری سهم آموزش و پرورش از عوارض را تعیین کند

حمید شکری در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: بر این اساس بندها و ردیف های قانونی سهم بخش آموزش و پرورش در این عوارض از سوی شهرداری به صورت دقیق بررسی، شناسایی و بازنگری شود.

وی ادامه داد: همچنین با همکاری شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه، زمین و فضاهای مورد نیاز برای توسعه فضاهای آموزشی و احداث مدارس جدید شناسایی و تامین شود.

شکری اضافه کرد: با توجه به وجود ظرفیت های مناسب انسانی و فرهنگی در مدارس، می توان از دانش آموزان و خانواده های آنان برای اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی بهره گرفت.

معاون مدیر کل ومدیر آموزش و پرورش مراغه نیز گفت: در راستای تامین نیازهای مدارس در فصول سرد سال، تمامی بخاری های چکه ای و نفتی با بخاری های برقی و گازی تعویض و جایگزین شده است.

رضا آسیابی با اشاره به حمایت آموزش و پرورش از دانش آموزان نیازمند افزود: هم اکنون یک هزار و ۶۸۳ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد در مدارس این شهرستان تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: همچنین برای دانش آموزان نیازمند پشت کنکوری این شهرستان با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش، کلاس های کمک آموزشی در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به تامین فضای مورد نیاز برای دانشگاه فرهنگیان این شهرستان اضافه کرد: با تامین مکان مناسب، پذیرش دانشجو در این دانشگاه، بهمن امسال آغاز می شود.

آسیابی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری بیشتر دانش آموزان مدارس این شهرستان در رویدادها و رقابت های فرهنگی شرکت دارند گفت: هم اکنون بیش از ۴۸ هزار دانش آموز مدارس این شهرستان در ۸۴ رشته فرهنگی، ورزشی و هنری فعالیت دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهر سالم و ایمن افزود: دانش آموزان و مدارس این شهرستان از ظرفیت بالایی برای اجرایی کردن این طرح بهداشتی در جامعه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار