مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی : واگذاری مجوز مدارس غیردولتی تحت هر عنوان غیرقانونی است

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در شورای معاونین استان گفت: واگذاری مجوز مدارس غیردولتی تحت هر عنوان غیرقانونی است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۹۶۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی : واگذاری مجوز مدارس غیردولتی تحت هر عنوان غیرقانونی است

جعفر پاشایی در جلسه شورای معاونین با تاکید بر اجرای به موقع برنامه های پیش بینی شده، ضمن تقدیر از بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی به سبب همراهی در برنامه ها از ایجاد بستر مناسب برای این تشکل ها در جهت مشارکت تنگاتنگ خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با یادآوری هفته تربیت بدنی و مراسم 13 آبان و روز دانش آموز، افزود:حضور مردم در صحنه معادلاتی که علیه نظام صورت می گیرد را بهم می ریزد.

وی در ادامه گفت: بدنه حوزه بازرسی استان به دلیل حساس بودن نیاز به کار شبانه روزی دارد و برای گشایش کارها از تمامی بخش ها و معاونت ها همکاری می طلبد و بدون حاشیه برنامه ریزی رویکرد اصلی باشد.

پاشایی در خصوص موضوع زلزله، ادامه تحصیل دانش آموزان را بدون هیچ مشکلی عنوان کرد و گفت: برخی نواقصات و مشکلات موردی که ایجاد شده با بازدید میدانی هماهنگی های لازم با نوسازی برای بازسازی های موردی صورت گرفته است.

وی ادامه داد:در حوزه مالی و عمرانی اولین دستگاهی خواهیم بود که مرمت و بازسازی را آغاز کرده ایم و به موقع رفع خواهد شد و آمادگی برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در شورای معاونین استان گفت: واگذاری مجوز مدارس غیردولتی تحت هر عنوان غیرقانونی است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی هرگونه اقدامی که معامله با مجوزهای مدارس غیردولتی و اموزشگاه ها صورت می گیرد را خلاف قانون دانست و تاکید کرد: نظارت دقیق بر اجرای قانونی این موسسات آموزشی صورت می گیرد.

عقب ماندگی درسی دانش آموزان در مناطق زلزله زده جبران شود

پاشایی در در ادامه ابراز داشت: ایمنی مدارس دقت زیادی می طلبد و در خصوص اقداماتی که با جان و مال دانش اموزان مربوط است باید مسئولیت پذیر و پاسخگو باشیم.

وی خواستار بسترسازی جامعه برای حضور حداکثری جامعه در انتخابات شد و تاکید کرد: عزل و نصب مدیران و معاونین در مدارس و ادارات باید با هماهنگی کامل صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار