مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی: موانع جذب سرمایه‌گذاری در صنایع معدنی کشور باید مرتفع شود

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران بر اهمیت توسعه معادن کشور تاکید می‌کند و می‌گوید  باید سازو‌کارهای لازم برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی ایجاد شود و موانعی که بر سر راه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی وجود دارد، برداشته شود.

کد مطلب: ۹۶۴۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی: موانع جذب سرمایه‌گذاری در صنایع معدنی کشور باید مرتفع شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته، بهمن حسین‌زاده افزود: توجه به احیا و فعال سازی معادن کوچک با هدف توسعه اکتشافاتی واشتغال زایی، ضروری است

وی برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات را یکی از راه های توجه و توسعه بخش‌های مختلف صنایع معدنی کشور بیان کرد و گفت: بی شک برگزاری این نمایشگاه می‌تواند محلی برای تبادل نظر دست‌اندرکاران این صنعت و بیان نظرات و پیشنهادات در جهت رفع موانع و توسعه این صنعت مهم باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران خاطرنشان کرد: بخش خصوصی فعال در صنعت معدنکاری ایران، امروز از توانمندی بالایی برخوردار است و می تواند در تمام زمینه‌ها با سرمایه‌گذاران خارجی که بتوانند نسبت به ارتقاء تکنولوژی و کسب بازارهای جدید اقدام کنند، برای تولیدات خود مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون در بخش پتانسیل های معدنی و ساختار زمین شناسی آن بسیار پرقدرت است، گفت:علاوه براین در بخش زیرساخت‌های کلی کشور و در دسترس بودن متخصصین جوان و تحصیلکرده و اطلاعات زمین شناسی موجود و رژیم‌های مالی حاکم بر آن جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر کشورهای معدن خیز در جهان برای سرمایه‌گذاران مطلوب به شمار می‌آید.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته از 9 تا 12 آبان ماه در سه صلی اکتشاف، استخراج و فرآوری و در محل د ائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه بیش از 170شرکت و واحد تولیدی داخلی و 30 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها،جدید ترین و نوین‌ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر 17 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی،ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته و در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت‌کنندگان خارجی از شش کشور آلمان،ترکیه، چین، روسیه و لهستان حضور دارند و نوین ترین تجهیزات، دستگاه ها و صنایع مرتبط با بخش معدن را به نمایش عموم گذاشتند. از این تعداد کشورهای آلمان و چین بصورت گروهی در نمایشگاه مشارکت دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته از 9 تا 12 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل د ائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار