رئیس خانه معدن ایران: نمایشگاه بین‌المللی معدن نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران دارد

تهران (پانا) - رئیس خانه معدن ایران بر اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعت معدن کشور اشاره می‌کند و می‌گوید پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان مین 2019) بر محور جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توسعه همه جانبه صنعت معدن کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۴۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس خانه معدن ایران: نمایشگاه بین‌المللی معدن نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران دارد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته،محمدرضا بهرامن افزود: امروز کشور در حال توسعه است و در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم و اینگونه رویدادها در راستای اعلام مزیت‌های جذب سرمایه‌گذاری است.

وی در ادامه لازمه توسعه بخش معدن را آینده‌پژوهی خواند و گفت: باید سیاست‌گذاری تصمیم‌سازان در این بخش بر مبنای آینده پژوهی باشد.

رئیس خانه معدن گفت: در چنین شرایطی اگر بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر، مزیت‌های معدنی را به جامعه کشور خوب تعریف کنیم قاعدتا اثرات آنرا در تصمیم‌سازی‌های کشور به خوبی خواهیم دید.

بهرامن افزود:در خانه معدن نیز در یک سال گذشته همواره بر بحث آینده پژوهی در بخش معدن تاکید شده است چون بدون آینده‌پژوهی قطعا قادر نخواهیم بود از تکنولوژی‌های نو استفاده نماییم و براساس شرایط آینده خودمان را تجهیز کنیم.

رئیس خانه معدن ایران خاطرنشان کرد: با آمار و ارقام صحیح از حوزه معدن می‌توانیم سیاست‌سازان و تصمیم‌گیران را به سمت خودمان بکشانیم تا سیاست‌گذاری آنها نیز برای بخش معدن بر مبنای آینده پژوهی باشد و حتما توسعه را در این شرایط خواهیم داشت.

وی توسعه را از ملزومات حوزه معدن خواند و گفت: معدن ثروت خدادادی است که به ما داده شده و می‌توان از ثروت نفت در توسعه زیرساخت‌ها و از ثروت معدن در توسعه اشتغال و تامین نیاز صنایع خود و کشورهای منطقه استفاده نمود.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته از 9 تا 12 آبان ماه در سه صلی اکتشاف، استخراج و فرآوری و در محل د ائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه بیش از 170شرکت و واحد تولیدی داخلی و 30 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها،جدیدترین و نوین‌ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر 17 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی،ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته و در کنار شرکت های داخلی، شرکت‌کنندگان خارجی از شش کشور آلمان،ترکیه، چین، روسیه و لهستان حضور دارند و نوین ترین تجهیزات، دستگاه‌ها و صنایع مرتبط با بخش معدن را به نمایش عموم گذاشتند. از این تعداد کشورهای آلمان و چین بصورت گروهی در نمایشگاه مشارکت دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات وابسته از 9 تا 12 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل د ائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار